Vanavond op VTM - THE LOST BATALION
-
- Lid
Vanavond op VTM - THE LOST BATALION
Voor hen die het interesseert en die VTM (België) kunnen ontvangen:
29/08/04 om 21.45 uur: The Lost Batalion
Oorlogsfilm van Russel Mulcahy (USA 2001)
Thema:
Amerikaanse troepen trachten in 1918 een doorbraak te forceren in de Argonne. Zij slagen hierin maar ze merken algauw dat ze zich in het midden van het niemandsland bevinden, geïsoleerd van Franse en Britse bondgenoten en omsingeld zijn door de Duitsers.
Terwijl ze wachten proberen ze te overleven in de hel.
Thema:
Amerikaanse troepen trachten in 1918 een doorbraak te forceren in de Argonne. Zij slagen hierin maar ze merken algauw dat ze zich in het midden van het niemandsland bevinden, geïsoleerd van Franse en Britse bondgenoten en omsingeld zijn door de Duitsers.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik kan hem in ieder geval niet krijgen Roel,en ik woon in Zuid-Limburg.Roel R. schreef:Vtm kan ik hier in Limburg, Nederland toch krijgen?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- Ruben
- Lid
Re: Vanavond op VTM - THE LOST BATALION
Noo vergeten te kijken779arien schreef:Voor hen die het interesseert en die VTM (België) kunnen ontvangen:
Thema:
War is something human...
- morituritesalutent
- Lid
zeer, zeer, maar dan ook een zeer goede film!
Dit was echt een SUPERfilm !!! Zeer mooi en realistisch weergegeven hoe die weinige Amerikaanse "gangsters from New York" (zoals één van hun oversten zijn mannen zelf noemde bij een ondervraging door de Duitsers) standhouden tegen voortdurende Duitse aanvallen. Vooral hoe ze die laatste aanval van Duitse stoottroepen met vlammenwerpers afweren is heroïsch. Beetje typisch Amerikaanse film, want er overheerst eveneens een zeker "USA! USA! USA!" gevoel in deze film ... but what the heck, deze film is zeer onderhoudend, spaart het bloed zeker niet en benadert in sommige gevechtsscènes wel degelijk de fameuze openingsscène van SPR ... heb er immens van genoten zo vlak voor het slapengaan!
Tragiek, heroïek, beetje realisme en veel vaderlandslievendheid ...
- Guido
- Lid
Re: zeer, zeer, maar dan ook een zeer goede film!
morituritesalutent schreef:Dit was echt een SUPERfilm !!! Zeer mooi en realistisch weergegeven hoe die weinige Amerikaanse "gangsters from New York" (zoals één van hun oversten zijn mannen zelf noemde bij een ondervraging door de Duitsers) standhouden tegen voortdurende Duitse aanvallen. Vooral hoe ze die laatste aanval van Duitse stoottroepen met vlammenwerpers afweren is heroïsch. Beetje typisch Amerikaanse film, want er overheerst eveneens een zeker "USA! USA! USA!" gevoel in deze film ... but what the heck, deze film is zeer onderhoudend, spaart het bloed zeker niet en benadert in sommige gevechtsscènes wel degelijk de fameuze openingsscène van SPR ... heb er immens van genoten zo vlak voor het slapengaan!
Hoe je dat zo zegt .. nu moet ik hem zeker zien!
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dat is toch geen reden om hem niet te verhuren! Een film is een film en als mensen hem willen huren, moeten ze hem hebben ook. Ze hebben tenslotte ook Rocky films.
Is er geen andere videotheek bij je in de buurt?
Is er geen andere videotheek bij je in de buurt?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- morituritesalutent
- Lid
Roel, zo iemand moest zich schamen om een videotheek te willen uitbaten! ,En de man van mijn videotheek zegt dat ze hem niet krijgen omdat de film "bijzonder slecht" zou zijn ;(
Neen, maar echt, het was een goede en onderhoudende film ... en dat terwijl WO I normaal echt niet mijn ding is ... helemaal niet zelfs!