Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er komt een verfilming van Er ist wieder da (daar is hij weer) van Timur Vermes aan.
Release datum is 26 November. Met Oliver Masucci als meneer Hitler.
Bijlagen
vermes_film.jpg (112.19 KiB) 2285 keer bekeken
Wanting to be someone else is a waste of the person you are
@Jurgen Heb van de week ook een stukje gezien bij RTL late night daar was de acteur die Hitler speelt, maar werd er niet echt wijzer van met wat je nu kan verwachten van de film. Het komt ook wel vaak voor dat verfilming niet kunnen tippen aan het boek. Maar we zullen zien
Wanting to be someone else is a waste of the person you are
Is de acteur inderdaad geplaatst in het échte dagelijkse leven, dus echt met normale onvoorbereide mensen, of zijn het allemaal acteurs? In het eerste geval kan ik me namelijk voorstellen dat zo'n opname tot erg veel boosheid en onbegrip kan leiden. Als je immers niet weet dat het om een acteur en filmopname gaat denk je toch dat je met een of andere gek te maken hebt.
Ze hebben bijna 500 uur aan opnames gemaakt en daar de beste stukken uitgekozen. Dit waren idd allemaal opnames in de Borat style. Er komen voornamelijk veel mensen aan bod die het allemaal erg grappig vinden of die zelfs de ideeën aanhangen. Slechts een enkeling laat een weerwoord horen. Nu moet ik zeggen dat de filmmakers ook een behoorlijk linkse inslag hebben dus het verbaasd me niet helemaal. De film is wel echt een aanrader.