Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het duurde tot 13:00 uur ipv 12:00 uur, iemand nog aan de buist gekluisterd geweest?, heb het zelf van begin tot end gevolgd.
Volgend jaar het gehele weekend er naartoe .
Het was inderdaad een stuk minder dan in vergelijking met bijvoorbeeld de herdenking op 5 mei, maar wel meer dan andere jaren naar mijn idee. Ik heb sommige stukken tenminste vaker voorbij zien komen.
ironmarc schreef:ja was erg leuk dat ze het uitzonden want verder hebben ze er weinig aandacht aan besteed op tv vond ik
Inderdaad, dat viel mij ook tegen, had gedacht dat TV zenders als Discovery er zeker aandacht aan zouden besteden.
En de BBC moet zich helemaal dood schamen .
YPPY schreef:Ik heb het toch maar gesplitst, anders gaan we in het tips topic zo offtopic.
Wat voor uitzendingen zouden jullie dan het liefste zien? De herdenkingen, een documentaire of films zoals A bridge too far?
Had toch verwacht dat Discovery enige documentaires omtrent de slag om Arnhem uit zou zenden daar ze er onder de noemer Battlefield een aantal van hebben liggen.
Van de BBC had ik toch wel de verwachting de live uitzending van zondag uit te zenden .
ja klopt echt raar dat BBC er zoeizo nix aan deed, met D-day was daar volop herdenkingen en docu's te zien en nu nix. Misschien proberen ze het te vergeten vanwege al de fouten die begaan zijn??