Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Downloaden van films, muziek, etc is wel legaal...
Het aanbieden van deze dingen op het internet is WEL illegaal.
Het jaar dat ik op de universiteit zat mocht ik alles downloaden wat maar los en vast zat. Het was namelijk voor 'wetenschappelijk' gebruik... en dan mag het ook!
Bridge too far is te downloaden in de winkel van FRS voor €14,99.
Guido schreef:weet iemand trouwens waar ik a bridge too far kan downloaden?
Internet.
Maar als echte liefhebber zeg ik dat deze film gekocht dient te worden. Bij Mediamarkt hebben ze hem, en niet duur ook! Dubbel DVD met een documantaire over het tot stand komen van de film (de moeite waard) en een mooie insteek hoes.
"We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op in gaan" De laatste woorden van majoor J. H. A. Jacometti, mei 1940
Guido schreef:weet iemand trouwens waar ik a bridge too far kan downloaden?
Internet.
Maar als echte liefhebber zeg ik dat deze film gekocht dient te worden. Bij Mediamarkt hebben ze hem, en niet duur ook! Dubbel DVD met een documantaire over het tot stand komen van de film (de moeite waard) en een mooie insteek hoes.
Alleen als ik hem bij de media markt wil halen ben ik weer een uur aan het zoeken.
Lees maar ergens anders op het forum!
Ik was echt super blij toen ik deze link tegenkwam, was hard op zoek naar een redelijk volledige lijst van WO2 films voor mijn profielwerkstuk. Ik heb nog wel meer informatie en links van hier goed kunnen gebruiken. Bedankt in ieder geval