nieuws over Band of Brothers Pacific
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Volgens mij verwarren jullie twee films, namelijk Flags of our Fathers en The Pacific War. Het vervolg op Band of Brothers is The Pacific War, waarin verschillende USO (United Service Organizations) manschappen de hoofdrol gaan spelen.
Op de website waarmee dit topic begon, worden beide filmprojecten toch ook apart genoemd? Net als overigens op http://www.imdb.com.
Op de website waarmee dit topic begon, worden beide filmprojecten toch ook apart genoemd? Net als overigens op http://www.imdb.com.
-
- Lid
Als deze net zo goed (of beter) wordt als de eerste band of brothers wordt deze echt ongelooflijk cool! Maar band of brothers is gebasseerd op een groep veteranen van "Easy Compagnie" en die hebben alles naverteld...Gebeurt dat dan ook wel bij de pacific war?
Ik ben in iedergeval ERG benieuwd
Ik ben in iedergeval ERG benieuwd

"Those who lived through those beach landings weren't better soldiers than those who didn't. They were just more lucky."
- John Rambo
- Lid
Precies. Alle films / series gaan over allies. Ik word er helemaal bored van. Een x een goeie film over de blitzkrieg.. over het alledaagse leven in nazi duitsland.. parachutisten op kreta..ironmarc schreef:lijkt em ook wel leuk als ze zo'n realistische serie zouden maken over de Duitse kant. Zou eens wat nieuws zijn
-
- Lid
wat is er met "Der Untergang"?
Die verhalen van de veteranen waren idd erg goed...Het maakte de film ook mooier...Zo'n rustpunt waarin ze vertelde
Kortom Band Of Brothers is gewoon goed!
Die verhalen van de veteranen waren idd erg goed...Het maakte de film ook mooier...Zo'n rustpunt waarin ze vertelde
Kortom Band Of Brothers is gewoon goed!

"Those who lived through those beach landings weren't better soldiers than those who didn't. They were just more lucky."
- Dodo
- Lid
vandaar der untergang..ironmarc schreef:lijkt em ook wel leuk als ze zo'n realistische serie zouden maken over de Duitse kant. Zou eens wat nieuws zijn

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- SiNiStEr
- Lid