The Drop

Films, series en documentaires over WOII
Jacco1
Lid
Contacteer:

The Drop

Bericht door Jacco1 »

Kennen jullie deze al ?

http://www.dropthemovie.com/trailers.html

Greetings,

Jacco
Jeroen2
Lid

Bericht door Jeroen2 »

hm nee is de eerste keer dat ik er iets van hoor/zie
Maj.Cain
Lid
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Hey voor mij ook totaal nieuw!!
Ben benieuwd!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Die site is al maanden online........

Dit is zo'n beetje dezelfde situatie als met ' Saints & Soldiers' vorig jaar.....

Waarschijnlijk veel poeha voor een pover resultaat dat hier zelfs de cinema's niet haalt.....

JOhan
29th Let's Go!!!!!
Jacco1
Lid
Contacteer:

Bericht door Jacco1 »

Laten we van het positieve uitgaan. Toch weer een nieuw WW2 project !!!
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

kende het nog niet, de site spreekt me niet echt aan, maar wie weet is de film wel goed..
Jeroen2
Lid

Bericht door Jeroen2 »

johan willaert schreef:Die site is al maanden online........

Dit is zo'n beetje dezelfde situatie als met ' Saints & Soldiers' vorig jaar.....

Waarschijnlijk veel poeha voor een pover resultaat dat hier zelfs de cinema's niet haalt.....

JOhan
ik vond Saints & Soldiers best wel goed
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Dit is wat ik over 'Saints&Soldiers schreef toen de film uitkwam....
Dit is nog altijd mijn mening...

Het geheel doet mij denken aan de jaarlijkse Fort Indiantown Gap Re-enactment (recentelijk nog op de Vlaamse TV...). Oh, de uniformen en decors zijn best wel OK, maar de verhaallijn is erg dunnetjes en de karakters niet diepgaand genoeg....
Het is duidelijk dat deze film gemaakt is met massa's goede re-enactors en dit leidt tot het correct dragen van de uniformen en equipment (in tegenstelling tot 'Where Trumpets Fade'; al die wool caps achterstevoren!!!!???!!). Vooral het British Made Wool ETO jacket op het einde gedragen door de Medic is best wel leuk....
Wat ik minder vond waren de ENORME 502PIR markeringen op de M2 helmen met veel te grote D-Rings, de moderne TL122 Flashlights en de groene pakjes Luckies of de witte zonder merk erop...(lijkt wel of de tabaksindustrie nu ook in films geboycot wordt..)......enz
Wat mij nog het meest tegenviel was dat er para's van het 101AB neergeschoten werden nabij Malmedy en het feit dat ze zogezegd bij Elsenborn gevochten hadden....
Als de producers een film draaien die waargebeurde feiten wil verhalen, dat ze dat dan ook goed doen. Het was veel beter geweest om daar GI's van de 106 Golden Lion Div of 28 Inf Div te plaatsen.... of nog beter, mensen van B Battery, 285 Field Artillery, degenen die echt gedood werden in Baugnez.....
Maar nee, het moest weer de 101AB zijn.......
Het heeft in ieder geval niet veel geholpen om de film een succes te maken...
Hij was al te huur op DVD in Europa in Mei terwijl hij pas op 6 Augustus in de US in de zalen kwam....
Persoonlijk klasseer ik deze film bij miskleunen als 'Battle of the Bulge'.......

Maar het gaat hier over 'The Drop'...

Johan
29th Let's Go!!!!!
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Geen iddee nooit van gehoord

Johan aangezien jij veel verstand hebt van US materiaal ect zul je denk ik kritischer kijken dan de gemiddelde persoon of niet?

Maar mss is het wel de moeite waard
Starting up again
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Goedkope website, dus film zal wel een laag budget hebben.. en die characters hebben allemaal te lang haar op die foto's.. ik hoop dat ze het afgeknipt hebben :P
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Voor mensen die af en toe een filmpje meepikken, en practisch niets van de oorlog weten, maakt het niet veel uit of het de 101 AB of 285 FA is... Ik zelf heb redelijk genoten van deze film, voornamelijk om het feit dat hij goedkoop was. Ik heb al Vééél ergere films gezien als Saints & Soldiers.

Over The last Drop. Dit ziet er een... romantisch drama uit, met in de cast een paar vrouwen, wat het waarschijnlijklaat uitdraaien op een film zoals Pearl Harbor... Begrijp me niet verkeerd, PH vond ik een goede film, maar was té veel naar het melodramatische gericht...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
J Bishop
Lid

Bericht door J Bishop »

Over The last Drop. Dit ziet er een... romantisch drama uit, met in de cast een paar vrouwen, wat het waarschijnlijklaat uitdraaien op een film zoals Pearl Harbor... Begrijp me niet verkeerd, PH vond ik een goede film, maar was té veel naar het melodramatische gericht...
Jep :)
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Ach...buitenlanders die Nederlandse verzetslui gaan naspelen...een SSer die Kessler heet (origineel!)...een kleine groep knappe (mjam) mannen waarvan ieder een bijzonder talent heeft...beetje goud gaan jatten tijdens Market Garden....
Volgens mij wordt het lachen...tot dan opeens 'De Nederlanders' in beeld komen en er weer geen flikker van klopt...
Ik durf te wedden dat we ons over deze film binnenkort aardig gaan ergeren!
Ben wel benieuwd hoe ze al die grote namen zover gekregen hebben, waarschijnlijk met de logline; "Kelly’s Hero’s meets Oceans Eleven".
Naar het Nederlandsch vertaald betekend dat; onauthentieke film ontmoet ongeloofwaardige film?!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
J Bishop
Lid

Bericht door J Bishop »

Het enigste wat me kunnen doen is afwachten :)
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Nouja.. wanneer komt dan de perfecte film van de crewmembers en die hards van leden van forum.wo2.nl uit dan? :P:P
Plaats reactie