The Drop

Films, series en documentaires over WOII
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Ik heb er een paar jaar geleden een gemaakt maar die was niet echt perfect.
Volgende maand zie je me voorbij fietsen in een documentaire van Overloon...en ik ben een film aan het schrijven...
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Marloes, misschien kun je een topic openen over hoe het maken van een documentaire of film gaat, dat klinkt wel interessant. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Jurryt
Lid

Bericht door Jurryt »

779 schreef:Nouja.. wanneer komt dan de perfecte film van de crewmembers en die hards van leden van forum.wo2.nl uit dan? :P:P
Een Idee :D

Over S&S heb ik niet veel te klagen, goede film (mijn mening) enkel de geweer geluiden is minder.

En deze film? Tja ik weet het niet. Zal wel flink amateuristisch zijn, maar ben benieuwd!
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

YPPY schreef:Marloes, misschien kun je een topic openen over hoe het maken van een documentaire of film gaat, dat klinkt wel interessant. :)
Lijkt mij ook wel interessant!
marloes
Lid

Bericht door marloes »

'even' vertellen hoe dat gaat?
Daar kan ik 324235 boeken overschrijven, lijkt me handiger als jullie wat directe vragen stellen of zo.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Plaats reactie