''WO2 Filmpjes''
- Brianlinden
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Hoe krijg ik dat filmpje van die Panther gedownload??? ,als ik erop klik,dan krijg ik een upload systeem of iets dergelijks te zien.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
robin, je moet een hele tijd wachten, onder in het scherm staat hoe lang.
Brian, als ik op jouw link klik, kom ik bij een hele lijst. Ik vind filmpjes waarin iemand duidelijk neergeschoten wordt niet echt geschikt voor een forum voor kinderen. Staat zoiets er tussen? Als dat zo is, wil je dan die link weghalen, dan moet iemand die het wil zien jou maar een berichtje sturen.
Brian, als ik op jouw link klik, kom ik bij een hele lijst. Ik vind filmpjes waarin iemand duidelijk neergeschoten wordt niet echt geschikt voor een forum voor kinderen. Staat zoiets er tussen? Als dat zo is, wil je dan die link weghalen, dan moet iemand die het wil zien jou maar een berichtje sturen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
Volgens mij werd aan jou gevraagd òf er een filmpje tussen stond dat mogelijk niet geschikt is voor elk publiek. Jij biedt de links aan, dus zal zelf moeten kijken of het door de beugel kan of niet.Brianlinden schreef:Welk Filmpje is dat. Dan zal ik hem Edditen
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
Ik heb het merendeel bekenen en zag enkel gesneuvelde niet dat ze worden neergeschoten. Vandaar ik kan ook een scene gemist hebben,okke schreef:Volgens mij werd aan jou gevraagd òf er een filmpje tussen stond dat mogelijk niet geschikt is voor elk publiek. Jij biedt de links aan, dus zal zelf moeten kijken of het door de beugel kan of niet.Brianlinden schreef:Welk Filmpje is dat. Dan zal ik hem Edditen
Maar aan de andere kant het is oorlog! mensen sneuvelen
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dat is zo, maar er komen hier ook jongeren die misschien niet voorbereid zijn om tussen filmpjes over rijdende tanks en landende soldaten ineens een executie tegen te komen. Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook niet zo van houd. Verbieden vind ik ver gaan, maar als je het dan wil zien, mag je daar wel wat moeite voor doen.Brianlinden schreef:
- Brianlinden
- Lid
Daarom zeg ik ookYPPY schreef:Dat is zo, maar er komen hier ook jongeren die misschien niet voorbereid zijn om tussen filmpjes over rijdende tanks en landende soldaten ineens een executie tegen te komen. Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook niet zo van houd. Verbieden vind ik ver gaan, maar als je het dan wil zien, mag je daar wel wat moeite voor doen.Brianlinden schreef:
Brianlinden schreef:Klopt jeroen ik heb wel nog wat gefilmde Executies (link via PM)
Maargoed een filmpje gaat te ver, maar een massagraf in een geschiedenis boek is wel toelaatbaar. Oja een plaatje !!!
(laten we verder gaan met filmpjes posten en niet discussie houden anders maak u er maar een nieuw topic bij)
- Brianlinden
- Lid