Nog iemand uit Helden, ik ken wel iemand uit Beringe die meesgespeeld heeft.killerbeast schreef:dan weet je nog niet half hoe wij als figuranten onder mekaar gelachen hebben, ook stiekem tijdens de opnamen, alleen dat al vergeet ik nooit meer, hahaha![]()
Bospartizanen van Baarlo
- jeroen1944
- Lid
Re: bospartizanen
- Meijelse
- Lid
- Contacteer:
- jeroen1944
- Lid
- killingspree
- Lid
dat hol is zeker niet meer te vinden want daar zijn 100 tanks overheen gegaan !
is het niet zo dat ze dat kamp plat hebben gebrand !
btw
ik heb deze week een DVD serie gekregen over roermond !
dvd's met allemaal opnames en van mensen die dit mee hebben gemaakt ! ook over die 13 die daar dood zijn geschoten !
ook wel intressant
alleen jammer dat ze daar niet zoiets van hebben gemaakt zoals de bospartizanen !
daar zou ik graag eens figurant in willen spelen met m'n kloffie !
niels
is het niet zo dat ze dat kamp plat hebben gebrand !
btw
ik heb deze week een DVD serie gekregen over roermond !
dvd's met allemaal opnames en van mensen die dit mee hebben gemaakt ! ook over die 13 die daar dood zijn geschoten !
ook wel intressant
alleen jammer dat ze daar niet zoiets van hebben gemaakt zoals de bospartizanen !
daar zou ik graag eens figurant in willen spelen met m'n kloffie !
niels
- Meijelse
- Lid
- Contacteer:
Het is bij mijn weten zeker niet platgebrand. Ik kan me herinneren dat toen de serie werdt uitgezonden er ook een soort van documentaire is geweest en dat er destijds nog zeker sporen aanwezig waren. In het boek van Hofwijk staat een plattegrond van het kamp, maar geen exacte locatie. Trouwens Jeroen, Bovensbos is verraden door een Meijelse NSB'er
, maar die is hiervoor bij de Meijelse/Heldense brug geliquideerd.
gr. werner

gr. werner
The first casualty of war is innocence
- jeroen1944
- Lid
Ja dat klopt, maar tis Meijelse/Beringse brug, op de Meijelse wegMeijelse schreef:Het is bij mijn weten zeker niet platgebrand. Ik kan me herinneren dat toen de serie werdt uitgezonden er ook een soort van documentaire is geweest en dat er destijds nog zeker sporen aanwezig waren. In het boek van Hofwijk staat een plattegrond van het kamp, maar geen exacte locatie. Trouwens Jeroen, Bovensbos is verraden door een Meijelse NSB'er, maar die is hiervoor bij de Meijelse/Heldense brug geliquideerd.
gr. werner

- Meijelse
- Lid
- Contacteer:
idd LOLjeroen1944 schreef:Ja dat klopt, maar tis Meijelse/Beringse brug, op de Meijelse wegMeijelse schreef:Het is bij mijn weten zeker niet platgebrand. Ik kan me herinneren dat toen de serie werdt uitgezonden er ook een soort van documentaire is geweest en dat er destijds nog zeker sporen aanwezig waren. In het boek van Hofwijk staat een plattegrond van het kamp, maar geen exacte locatie. Trouwens Jeroen, Bovensbos is verraden door een Meijelse NSB'er, maar die is hiervoor bij de Meijelse/Heldense brug geliquideerd.
gr. werner

gr. werner
The first casualty of war is innocence
- Mooyman
- Lid
Re: bospartizanen
Daar kan ik best inkomenkillerbeast schreef:dan weet je nog niet half hoe wij als figuranten onder mekaar gelachen hebben, ook stiekem tijdens de opnamen, alleen dat al vergeet ik nooit meer, hahaha![]()

Collector of uniforms of the enemy