*zucht* wat zijn we weer lekker denigrerend en negatief zeg, walg.dvdhoven schreef:Gezien je leeftijd vind ik het verbazend knap dat je kan oordelen wat in die tijd flauw was.Sbf.Koch schreef:KH vond ik persoonlijk een leuke tot matig leuke film. Het is allemaal een beetje flauw (ook voor die tijd) en Telly Savallas en die bolle verwar ik iedere keer weer met andere personages uit de andere 29 oorlogsfilms waarin ze spelen (of Blowfeld)
Wie wél een ongeloofelijk leuke en goede rol neerzet is Donald Sutherland. Zijn personage is grappig en hij kan actéren... heerlijk...
Toen ik Kelly's Heroes voor het eerst zag, was ik ongeveer zo oud als jij nu en ik vond het toen een geweldige film.
Ik heb het over flauw, zelfs in vergelijking met leeftijdsgenoten (van de film) en uiteraard is dit een persoonlijke mening. Capishi?
Of zou ik moeten reageren met
"gezien jouw hoge leeftijd vind ik het verbazend knap dat je kunt oordelen over de jongeren en hun mening"?
Heer Hoven, u kunt best reageren in de trend van "
In die tijd waren films die nu flauw waren ontzettend grappig. Zo zijn ook Laurel en Hardy niet meer zo grappig als vroeger. Ikzelf vond het toendertijds een zeer grappige film, ik was toen ongeveer jouw leeftijd."
, niet waar?