Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er is nochtans bijna evenveel wat niet 'klopt'.....
Johan
klopt Johan
moet je maar eens goed kijken als ze in Nederland zijn dan gebruiken de de schuur 3 keer op nieuw in een ander dorp. dus dat klopt niet echt.
zou dan wel heel toevallig zijn dat die schuren er het zelfde uitzagen.
Robert schreef:moet je maar eens goed kijken als ze in Nederland zijn dan gebruiken de de schuur 3 keer op nieuw in een ander dorp. dus dat klopt niet echt.
Robert schreef:moet je maar eens goed kijken als ze in Nederland zijn dan gebruiken de de schuur 3 keer op nieuw in een ander dorp. dus dat klopt niet echt.
Daar had ik zelfs nog niet op gelet...
Ik had het over onwaarheden in het verhaal....
Johan
hallo Johan
ja die zijn er ook wel veel.
als je kijkt naar deel 5 naar hoe de dijk er uit ziet. dat vindt ik wel raar er uit zien zo'n dijk. met een rij gedeelte en aan de ene kant van de dijk een soort muur. dat heb ik moet ik zeggen nog nooit gezien.( misschien dat het toen wel zo was dat weet ik niet) maar zo'n dijk heb ik ook nog nooid gezien.
Ik denk dat Johan het meer heeft over zaken in de verhaallijn die gebracht worden als waar gebeurd terwijl het eigenlijk verzinsels zijn van de scriptschrijvers, Ambrose of de veteranen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Voor de tweede keer: opmerkingen over Band of Brothers mogen in het topic over die serie. Dit topic is niet bedoeld om verder op een film/serie in te gaan.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
1. Band of Brothers
2. The Longest Day
3. Saving Private Ryan
4. Der Untergang
5. Cross of Iron
6. The Hill
7. The Thin Red Line
8. The Pianist
9. Tora! Tora! Tora!
10. Back to Hell ( )
Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives" Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Doorsnee Canadezen (dus allemaal grote snorren en houthakkersoverhemden ) die gaan knokken tegen in Italie.
Leuk voor als je een zondagmiddag niets te doen hebt
1. Band of Brothers
2. Saving Private Ryan
3. A Bridge too Far
4. The longest day
5. Das Boot
6. The thin red line
7. Pearl Harbor
8. Soldaat van Oranje
9. Battle for Midway
10.The great escape
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."