Beste Film(s)
-
- Lid
Michiel, niet in elke oorlogsfilms moeten honderden soldaten zitten. Een oorlogsfilm is een oorlogsfilm wanneer het verhaal zich afspeeld in de periode van de Tweede Wereldoorlog en verweven zit met de oorlog. De rode lijn door het verhaal van Der Untergang en De Tweeling is de oorlog.
Ik heb er geen kracht meer voor
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
I know, i know...vincent schreef:Michiel, niet in elke oorlogsfilms moeten honderden soldaten zitten. Een oorlogsfilm is een oorlogsfilm wanneer het verhaal zich afspeeld in de periode van de Tweede Wereldoorlog en verweven zit met de oorlog. De rode lijn door het verhaal van Der Untergang en De Tweeling is de oorlog.
Maar deze soort films zijn makkelijker realistisch te maken. Ik had het eigenlijk over de "actie" films. Die zijn onmogelijk 100% orgineel te maken.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
Beste Film
De beste film voor mij is.
Der untergang
Geen veramerikaniseerde brol zoals de band of brother's
Reaktie mag altijd ik hou van uitdagingen
Groetjes Guy
Der untergang
Groetjes Guy
Je moet niet alles geloven wat ze op school vertellen
-
- Lid
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Het ligt er voornamelijk aan welke bronnen de regisseur gebruikt. neem bijv. The Thin Red Line.101st Michiel schreef:I know, i know...vincent schreef:Michiel, niet in elke oorlogsfilms moeten honderden soldaten zitten. Een oorlogsfilm is een oorlogsfilm wanneer het verhaal zich afspeeld in de periode van de Tweede Wereldoorlog en verweven zit met de oorlog. De rode lijn door het verhaal van Der Untergang en De Tweeling is de oorlog.
Maar deze soort films zijn makkelijker realistisch te maken. Ik had het eigenlijk over de "actie" films. Die zijn onmogelijk 100% orgineel te maken.
Ik heb er geen kracht meer voor
-
- Lid
Re: Beste Film
agreeguy schreef:De beste film voor mij is.
Der untergang
Groetjes Guy

Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
-
- Lid
Das een feit,
Het mooiste voorbeeld van een echte en realistische film over ww2
Is een franse film (Le vieux fusille) met romy shneider. en philippe noiret, deze is wel gebaseerd op een waar gebeurt verhaal.
Gelukkig dat men 60j na de oorlog, de boeken, filmen en verhalen echter lijken dan voorheen.
K'herinner me een reportage van ongeveer 4 maand geleden dat er massagraven waren van voor de wereldoorlog,
En adolf heeft al zijn inspiratie in de geschiedenis gehaald, volgens oudjes van dagen was hij maar een soort van nar.
Als men zoiets vertelde een 40jaar terug hadden ze deze persoon zeker aan een touw gehangen.
Hopend dat er nog veel goede realistische filmen van goede onpartijdige auteurs uitkomen.
Gergoet Guy
Het mooiste voorbeeld van een echte en realistische film over ww2
Is een franse film (Le vieux fusille) met romy shneider. en philippe noiret, deze is wel gebaseerd op een waar gebeurt verhaal.
Gelukkig dat men 60j na de oorlog, de boeken, filmen en verhalen echter lijken dan voorheen.
K'herinner me een reportage van ongeveer 4 maand geleden dat er massagraven waren van voor de wereldoorlog,
En adolf heeft al zijn inspiratie in de geschiedenis gehaald, volgens oudjes van dagen was hij maar een soort van nar.
Als men zoiets vertelde een 40jaar terug hadden ze deze persoon zeker aan een touw gehangen.
Hopend dat er nog veel goede realistische filmen van goede onpartijdige auteurs uitkomen.
Gergoet Guy
Je moet niet alles geloven wat ze op school vertellen
-
- Lid
Saints and Soldiers, heel saaie film. Al is het verhaal wel mooimicky schreef:1.Band-of-brothers
2.Saints and soldiers
3.der untergang
4.Lost Batallion
5.saving private ryan
Lost Batalion, is dat niet die film over een battalion Engelse (?) soldaten in de WOI, die worden aangevallen door Duitse Sturmstrupen..
Echt een flut scene is dat, de Sturmtruppen schieten met vlammenwerpers alles in brand en verraden zo hun aanval.. De engelsen hadden niets in de gaten.
-
- Lid
tja, niet de actie waarop ik zit te wachten. Ook de massaexecutie in het begin had beter gefilm kunnen worden.micky schreef:wat is er dan saai aan SAS>?
en bij Lost Batallion zijn het amerikaanse troepen die in de val worden gelokt
en elke bijna film heeft wel flut scene:D
Ok lost batalion, USA troepen,

- Shifty
- Lid
- Contacteer: