Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
even denken,
niet een? Ik vind eigenlijk nieteen film een 100% realistisch beeld geven.
Saving Private ryan komt que filmtechniek een heel eind, maar verhoudingsgewijs kloppen het aantal doden niet.
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
even denken,
niet een? Ik vind eigenlijk nieteen film een 100% realistisch beeld geven.
Saving Private ryan komt que filmtechniek een heel eind, maar verhoudingsgewijs kloppen het aantal doden niet.
Het gaat ook niet om welke film je helemaal geweldig vind...
Het gaat om de beste
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Michael_Wittmann schreef:Heeft hier iemand The Bunker gezien?
Ik ja.. vond het wel opzich een goeie film...een keer wat anders maar niet echt nep..zoals de spoken dat kan die soldaat zich verbeeld hebben je weet wel waanspul, en ze werden achterna gezeten door geesten van gefusieerde duitse soldaten die volgens hun deserteerden ofzo... dus best wel denkbaar,, maja blijft een horror niet 1 van mn favo's
Lt. Tim_NL schreef:Het was me net eens opgevallen, maar het lijkt alsof de acteurs in oudere oorlogs klassiekers (The Longest day, Battle of the Bulge enz.) niet "dood" kunnen spelen. Ze doen altijd zo raar als ze neergeschoten worden vindt. Neem bijv. eens die Duitse soldaat in The Longest Day die in die rivier die vrouw probeert te doden. Als hij in zijn rug geschoten word, staat hij een seconde stil, en dan steekt hij zijn armen omhoog en valt stijf achterover. Het kan ook aan mij liggen maar in vergelijking met film als Saving Private Ryan en Band of Brothers vind ik het maar raar uitzien.
heay... moet je es kijken naar de longest day in het begin op het strand als ze de landing filmen van af strand richting zee dan moet je is kijken naar zown vent die dood gaat en die licht daar te zwaaien doo het beeld,, net zow nep hahah ik lig dubbel