Vind het een niet zo'n sterke aflevering. Altijd maar weer die jodenvervolging er bij halen vind ik niet bijster sterk. En of het de werkelijke reden is why they fight, ik betwijfel het.Shifty schreef:
Aflevering 9 : Why we fight vind ik anders ook wel c![]()
l
Je nieuwste aankopen - Films
-
- Lid
Re: Band Of Brothers
- Hell-Fire
- Lid
Vandaag gekocht, Miniserie Colditz.

"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
Tommy-Talk.com
- mark
- Lid
cool??
Hm, ik vond de aflevering over t kamp behoorlijk aangrijpend.
Om t nou te omschrijven als 'cool'............
Beste scene uit BoB: opstijgende C-47's met briljante muziek eronder in eerste aflevering (heb speciaal ervoor de CD met filmmuziek gekocht, heerlijk om aan te hebben tijdens t gamen
)
Om t nou te omschrijven als 'cool'............

Beste scene uit BoB: opstijgende C-47's met briljante muziek eronder in eerste aflevering (heb speciaal ervoor de CD met filmmuziek gekocht, heerlijk om aan te hebben tijdens t gamen

- Brianlinden
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Re: cool??
Die CD met filmmuziek is inderdaad heerlijk.mark schreef:Hm, ik vond de aflevering over t kamp behoorlijk aangrijpend.
Om t nou te omschrijven als 'cool'............![]()
Beste scene uit BoB: opstijgende C-47's met briljante muziek eronder in eerste aflevering (heb speciaal ervoor de CD met filmmuziek gekocht, heerlijk om aan te hebben tijdens t gamen)
Ik wil niet zeggen dat dat kamp cool is hoor maar het was gewoon om de woorden van Loek te gebruiken.
De jodenvervolging vind ik het gruwelijkste wat er gebeurd is in de 2de WO.Vind het een niet zo'n sterke aflevering. Altijd maar weer die jodenvervolging er bij halen vind ik niet bijster sterk. En of het de werkelijke reden is why they fight, ik betwijfel het.
Daar mag best wel blijven op gehamerd worden.
Zoiets mag men niet vergeten.
Ik betwijfel ook wel dat dat de reden is waarom ze vechten.
Ik dacht altijd dat de titel van die aflevering afgeleid was van het artikel dat pvt. Janovek aan het lezen was. Had het zo nog niet bekeken.
Re: cool??
De titel is ook afgeleid van hetgene wat Pvt. Janovek aan het lezen is, de bevrijding van het Lager illustreert het "waarom ze vechten".Shifty schreef:Die CD met filmmuziek is inderdaad heerlijk.mark schreef:Hm, ik vond de aflevering over t kamp behoorlijk aangrijpend.
Om t nou te omschrijven als 'cool'............![]()
Beste scene uit BoB: opstijgende C-47's met briljante muziek eronder in eerste aflevering (heb speciaal ervoor de CD met filmmuziek gekocht, heerlijk om aan te hebben tijdens t gamen)
Ik wil niet zeggen dat dat kamp cool is hoor maar het was gewoon om de woorden van Loek te gebruiken.
De jodenvervolging vind ik het gruwelijkste wat er gebeurd is in de 2de WO.Vind het een niet zo'n sterke aflevering. Altijd maar weer die jodenvervolging er bij halen vind ik niet bijster sterk. En of het de werkelijke reden is why they fight, ik betwijfel het.
Daar mag best wel blijven op gehamerd worden.
Zoiets mag men niet vergeten.
Ik betwijfel ook wel dat dat de reden is waarom ze vechten.
Ik dacht altijd dat de titel van die aflevering afgeleid was van het artikel dat pvt. Janovek aan het lezen was. Had het zo nog niet bekeken.
Daar is 'ie weer!
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Hell-Fire
- Lid
Nog niet gezien, ik ga hem waarschijnlijk morgen middag kijken.Brianlinden schreef:Heb ik ook nog niet gekeken....is het watHell-Fire schreef:Vandaag gekocht, Miniserie Colditz.
Tommy-Talk.com
Tommy-Talk.com
- Hell-Fire
- Lid
Ook weer nieuw:
- Hart`s War
- Operation Valkyrie
- Hart`s War
- Operation Valkyrie
Tommy-Talk.com
Tommy-Talk.com
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Gister avond even gezien, toch een zeer goede film, vooral voor die tijd.Mooyman schreef:Kan het niet laten, weer een dvdtje er bij, De Aanslag, ontbrak nog in de collectie.
http://www.dehollandsefilm.nl/DeWebsite ... nslag.html
BTW, weet iemand ook waar ik de film Cross of Iron op DVD kan kopen?.
Collector of uniforms of the enemy