Net5 verpest Schindlers List

Films, series en documentaires over WOII
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Net5 verpest Schindlers List

Bericht door Sjoerd »

Terwijl de film Schindlers List over de hele wereld, inclusief in de USA uit respect en voor maximale impact ZONDER reclame wordt uitgezonden, onderbreken de centengraaiers van SBS Nederland de film zo'n beetje om het kwartier met irritante reclame en sms-spam oproepen. Schindlers List was eveneens de eerste film ooit die in de USA zonder onderbrekingen werd uitgezonden, echter nadat Nederlandse omroepen dit een aantal jaren deden is de film inmiddels in de afvoerput van de Nederlandse tv beland.
(Bron: http://www.geenstijl.nl )

Schandalig. :x
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Inderdaad geen stijl.. zend hem dan gewoon helemaal niet uit..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Om die redenen heb ik hem ook niet gekeken, ik heb hem maar gekocht op dvd. Want ik zou me er heel erg aan geirriteerd hebben.
Maar is zeker schandalig !
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35

Bericht door Arjen »

Maakt het wel dragelijker.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Zitadelle »

Walgelijk van die commerciële klojo's! Wat een cententrekkers zeg! Ik haal de DVD wel!
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
roy westenbroek
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 jan 2005, 17:37
Locatie: overdinkel

Bericht door roy westenbroek »

ja helemaal mee eens SCHANDALIG
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Reclame is normaal hoor..
Maar om nu als enige een btje centjes te graaien, en dan zeker nog met zo'n film en op zo'n dag is, als je het nu zo bekijkt, wel grof. Heb de film wel gekeken, en was diep onder de indruk, reclames waren niet direct dodelijk voor mij.
Zat wel peuken te roken in de tuin, je word r stil van. Schitterende film.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik heb ook liever films zonder reclame, vooral die reclames voor ringtones enzo zijn irritant.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland

Bericht door KevinP »

Zitadelle schreef:Ik haal de DVD wel!
Wat is het verschil qua commercie? Daaraan wordt toch nog veel meer geld verdiend?
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Waarom zou Schindler's List niet onderbroken mogen worden door reclames en een film als The Grey Zone of Uprising wel? Niemand die daar ophef over maakt. Je kan moeilijk alle films die betrekking hebben op, of verhalen over vervolgden ontdoen van reclame; tv-zenders moeten nu eenmaal ook hun geld verdienen om de uitzendrechten van een film als Schindler's List te kunnen kopen. Jammer: ja, schandelijk: nee.
Hic manebimus optime
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg

Bericht door stengun »

Er is ook geen verband tussen de film en de reclames. Bijv. bij een goede film komt er reclame over AFWASMIDDEL :@, dat hoort niet, als het een slechte flopper is maakt het ook niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

stengun schreef:Er is ook geen verband tussen de film en de reclames.
:?
Gelukkig is er wel een verband tussen de kijker en de reclame, dat is belangrijker voor de producent...dit levert namelijk geld op.
Hic manebimus optime
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Mij maakt het weinig uit met reclame of zonder reclame, ik heb er niet minder om genoten.
Wat ik wel storend vind is dat ze vlak na het begin van de film reclames doen, zit je net lekker in de film, is er alweer reclame! >_<
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Zitadelle »

KevinP schreef:
Zitadelle schreef:Ik haal de DVD wel!
Wat is het verschil qua commercie? Daaraan wordt toch nog veel meer geld verdiend?
Nee, maar dan komt het geld tenminste niet bij die cententrekkers van die commerciële zenders terecht... èn kan ik de film voortaan ZONDER reclame zien
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
koen-m
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jan 2005, 15:37
Locatie: assen

Bericht door koen-m »

ik zou zeggen wees maar blij met die ''cententrekkers van die commerciële zenders'' want zonder reclame moet jij ervoor betalen zoals kanaal + nouw doe mij dan maar liever een reclame blokje
ik verzamel brits en canadees

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 1 gast