Wat is er in Belgie?
In Nederland heb ik niet overal dezelfde zenders, dat ligt aan het kabelbedrijf. Zo zijn er (achtergestelde

steunwieler schreef:welke zender is RTL5??:S
Holland 2 ofzo??
Ik woon namelijk in België ^^
YPPY schreef:RTL5 is een aparte zender, die zo heet. We hebben ook nog RTL4, NET5, SBS6. Wat een getallen.
Nederland 2 is publiek, dat is heel anders.
Sbf.Koch schreef:Yep, wij hebben de Publieke zenders (3 stuks, vergelijkbaar met Ketnet/Canvas en Één) en daarnaast de commercieële zenders: RTL4, RTL5, SBS6, Yorin, Veronica, Net5 en Nickelodeon (binnenkort ook de nieuwe zender van Talpa) , de Muziekzenders MTV, TMF en The Box en daarnaast Discovery, Animal Planet, National Geographic en verder regionale zenders: RTV (Regio TV) in bv. Utrecht en Rotterdam, Omroep Amersfoort, Omróp Frýslan en nog vele andere regionalen.
vincent schreef:niet iedere gemeente heeft die zenderAnimal Planet
Frankie schreef:Sbf.Koch schreef:Yep, wij hebben de Publieke zenders (3 stuks, vergelijkbaar met Ketnet/Canvas en Één) en daarnaast de commercieële zenders: RTL4, RTL5, SBS6, Yorin, Veronica, Net5 en Nickelodeon (binnenkort ook de nieuwe zender van Talpa) , de Muziekzenders MTV, TMF en The Box en daarnaast Discovery, Animal Planet, National Geographic en verder regionale zenders: RTV (Regio TV) in bv. Utrecht en Rotterdam, Omroep Amersfoort, Omróp Frýslan en nog vele andere regionalen.
Wij zijn eigenlijk verwend met die zenders.
Sbf.Koch schreef:Behalve als je t vergelijkt met amerika's vierduizend-nogwat zenders.. da's pas veelFrankie schreef:Sbf.Koch schreef:Yep, wij hebben de Publieke zenders (3 stuks, vergelijkbaar met Ketnet/Canvas en Één) en daarnaast de commercieële zenders: RTL4, RTL5, SBS6, Yorin, Veronica, Net5 en Nickelodeon (binnenkort ook de nieuwe zender van Talpa) , de Muziekzenders MTV, TMF en The Box en daarnaast Discovery, Animal Planet, National Geographic en verder regionale zenders: RTV (Regio TV) in bv. Utrecht en Rotterdam, Omroep Amersfoort, Omróp Frýslan en nog vele andere regionalen.
Wij zijn eigenlijk verwend met die zenders.
Lt. Tim_NL schreef:Haha, is een beetje TE veel. Ben je even bezig als ze wat wilt zappen.
Zitadelle schreef:Ja, wel leuk die zenders... maar ik tref me vaak genoeg voor de tv aan en dat er niets leuks op al die zenders is.