Stalingrad..
-
- Lid
Stalingrad..
ik zoek de film Stalingrad.
ik heb overal gezocht maar kan hem niet vinden. wie kan mij helpen ?!
ik heb overal gezocht maar kan hem niet vinden. wie kan mij helpen ?!
we go together, we fight together and we come back together...
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- mark
- Lid
stalingrad
goeie film ja, ik zoek m ook. Hij is wel te vinden op t net om te branden, maar ik wil een origineel 

Ik zei enkel en alleen dat ik hem op DivX had, niet dat ik hem ga verspreiden, branden of verkopenYPPY schreef:Sbf.Koch en Pauli, ik heb jullie berichten verwijderd. Die horen niet op het forum. Wat jullie via mail of pb bespreken, moeten jullie zelf weten.

Ik bedoel, als ik zeg dat ik 5000 mp3'tjes op mijn pc heb is het o.k., maar 1 DivX mag niet... vreemd hoor.
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Ik heb weinig verstand wat wat wel en wat niet over die dunne grens heen gaat. De vraag was waar de topicstarter die film kon krijgen en jij post dat jij hem hebt op divx. Als je hem niet had willen toesturen (of mailen, ik weet niet precies hoe zoiets gaat) had je ook niet hoeven posten. 

Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
-
- Lid
- Contacteer:
Dennis25,
OP E-bay wordt de orginele duitse versie regelmatig verkocht. En vaak goedkoper dan in de winkel. Daar heb ik mijn exemplaar ook gekocht, overigens een dubbel DVD met een super documentaire over de hele slag.
Ik heb ook nog de engels gesproken versie (orgineel). Als je wilt kun je die van me kopen!
groet,
Erik K.
OP E-bay wordt de orginele duitse versie regelmatig verkocht. En vaak goedkoper dan in de winkel. Daar heb ik mijn exemplaar ook gekocht, overigens een dubbel DVD met een super documentaire over de hele slag.
Ik heb ook nog de engels gesproken versie (orgineel). Als je wilt kun je die van me kopen!
groet,
Erik K.
-
- Lid
1,4 gigabbyte versturen is niet zo'n probleem toch. Je brand een cd'tje doet ie in een envelop doet er een postzegel en versturen maarSbf.Koch schreef:Mwah, ik kan moeilijk 1,4 gigabyte gaan mailen of versturen
Ik gaf enkel aan dat ik hem op mijn pc heb staan... maar goed

Maar je heb naar mijn mening gelijk over het feit dat je heus wel mag vermelden dat je em op je pc heb.
Ik heb em met nederlandse ondertiteling op DVD staan.