DVD documentaire Slag om Arnhem
- Mooyman
- Lid
DVD documentaire Slag om Arnhem
De documentaire Slag om Arnhem is te koop bij de Kwantum voor maar 8 euro, mogelijk een tip voor die gene die hem nog niet heeft.
Zeer zeker de moeite waard deze documentaire op dubbel dvd.
Zeer zeker de moeite waard deze documentaire op dubbel dvd.
Collector of uniforms of the enemy
- Maj.Cain
- Lid
Darn de Kwantum hebben we hier al jaren niet meer...............
Maar aangezien ik de meeste beelden van Arnhem al in me collectie heb, blijf ik toch altijd wel benieuwd of hier weer wat nieuws op staat!!
Maar aangezien ik de meeste beelden van Arnhem al in me collectie heb, blijf ik toch altijd wel benieuwd of hier weer wat nieuws op staat!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- mark
- Lid
Deze DVD is alleen de moeite waard voor de DVD met de veteranen erop, een Pool en een Duitser vertellen hun verhaal en gaan terug naar Oosterbeek.
De andere DVD is al verscheidene keren op discovery geweest en heeft weinig (helemaal niets) nieuws te melden.
Als je TOTAAL geen enkel benul hebt van wat er in sept. '44 gebeurde in het zuiden van ons land is t een leuke DVD om te kijken, en een beetje leerzaam.
De beelden die ze voorbij laten komen vond ik soms ook wel om te lachen:
"Alleen John Frosts 2e bataljon rukte op langs de rijn" (beelden van Shermantanks, rijdend langs een rivier)
"De Duitsers bieden hevig verzet in Arnhem" (beelden van dekking zoekende Amerikaanse infanteristen)
De andere DVD is al verscheidene keren op discovery geweest en heeft weinig (helemaal niets) nieuws te melden.
Als je TOTAAL geen enkel benul hebt van wat er in sept. '44 gebeurde in het zuiden van ons land is t een leuke DVD om te kijken, en een beetje leerzaam.
"Alleen John Frosts 2e bataljon rukte op langs de rijn" (beelden van Shermantanks, rijdend langs een rivier)
"De Duitsers bieden hevig verzet in Arnhem" (beelden van dekking zoekende Amerikaanse infanteristen)
- Mooyman
- Lid
Inderdaad, de eerste DVD is het interessantst maar toch vooral ook daar de DVD maar 7,50 kost is ook de tweede DVD mooi mee genomen.mark schreef:Deze DVD is alleen de moeite waard voor de DVD met de veteranen erop, een Pool en een Duitser vertellen hun verhaal en gaan terug naar Oosterbeek.
Voor die prijs heeft men normaliter nog geen gebrand DVDtje .
Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
op andere fora zie ik vaak dat hij word aangeraden, helaas zelf nog niet gezien...Cor schreef:Heb em voor dat prijsje ook maar even aangeschaft. Heb nog niet zoveel documentaires dus voor dit prijsje kon ik het niet laten
Ook zag ik onderstaan DVD liggen voor 8,99 liggen. Heb em nog niet gekocht maar mischien het overwegen waard. Kent iemand deze DVD en is het wat??
Ik heb er geen kracht meer voor