Hoeveel zou jij ervoor over hebben?
- Operation Overlord
- Lid
Hoeveel zou jij ervoor over hebben?
Zouden jullie mee willen vechten op Omaha Beach?
Je zou kunnen zeggen dat je het heel erg interresant om van (heel) dichtbij mee te maken, maar je kan ook zeggen:Ik zou ook niet willen gaan omdat er zoveel doden zijn gevallen, en misschien hoor ik daar ook wel bij!
Ik denk eigenlijk dat ik niet zou willen gaan, omdat er zoveel doden zijn gevallen... jullie zou me wel een watje noemen, maar ik stem toch voor nee.
Ik ben benieuwd wat jullie stemmen!
Je zou kunnen zeggen dat je het heel erg interresant om van (heel) dichtbij mee te maken, maar je kan ook zeggen:Ik zou ook niet willen gaan omdat er zoveel doden zijn gevallen, en misschien hoor ik daar ook wel bij!
Ik denk eigenlijk dat ik niet zou willen gaan, omdat er zoveel doden zijn gevallen... jullie zou me wel een watje noemen, maar ik stem toch voor nee.
Ik ben benieuwd wat jullie stemmen!
"Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt." -Winston Churchill
- Operation Overlord
- Lid
- Operation Overlord
- Lid
- Mike.H
- Lid
ik zou er wel graag aan hebben deelgenomen... naja Omaha Beach vind ik niet zo speciaal eigelijk, maar alleen al strijden om andere bezette volken te bevrijden vind ik al een goeie reden om mijn leven voor te geven... hoop dat je hier genoeg aan hebt
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
- Charly1975
- Lid
En na 77 dagen zitten ze ook weer uit hun neus te peuteren......C. Works schreef:Ik niet!Operation Overlord schreef:haha![]()
Dat zou iedereen wel willen, onsterfelijk zijn!
Wat is d'r nu mooier dan de hemel???
De moslims hebben het nog beter! 77 maagden!

Maar om ff on-topic te blijven: Ja ik zou er wel bij willen zijn; niet dat ik levensmoe zou zijn ofzo, maar als ik in die tijd had geleefd dan zou ik me best kunnen voorstellen dat ik me opgegeven had om te gaan vechten. En als ik dan op Omaha zou terecht komen en ik zou sneuvelen...tja...als het helpt om een ander te helpen om weer een vrij mens te worden.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Daarom schreef ik ook 'als ik in die tijd had geleefd' dus nee nu zou ik me niet opgeven om te strijden voor de vrijheid. Maar daar gaat het topic niet over; over Irak of Afghanistan. Het gaat er over of je in het VERLEDEN zou gaan strijden.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- Operation Overlord
- Lid