Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Akkoord, maar de kogels stoppen niet na 600m. Dus zullen er nog wel geraakt zijn op verdere afstand. Waarmee ik helemaal niet beweer dat de verhalen hierboven wel zouden waar zijn...
Je hoeft maar op schietpositie van Severloh te gaan staan om te zien welke strook hij inderdaad maar onder vuur kon houden....
Klopt, maar 600 meter of niet: op een strook van 5 kilometer breed maak je niet in je eentje zoveel slachtoffers met dat ene MG. En inderdaad, Widerstandsnest 62 bestrijkt sowieso maar een klein deel van het strand.
koos24 schreef:Wo2-freak ik vind de toon die je tegen me aanslaat in je reactie op mijn posting
minimaal ongepast, zeker op dit forum waar we altijd met veel respect met elkaar
omgaan.
Wat ga je eraan doen zodat ik me in de toekomst niet meer aan je ga ergeren?
Het gaat om Ruimteaapje, niet om jouw.
Ruimteaapje neemt de moeite niet mijn berichten door te lezen en verwacht van mij dat ik heel het topic door lees. Dat vond ik een beetje aso vandaar dat berichte
wo2-freak schreef:Kan het niet zijn dat het gaat over de landing op Omaha + de gevechten daarna in verschillende dorpen/steden? Want Severloh was gevlucht en zou later gevangen genomen worden en in een paar maanden tijd zou zo een persoon heus wel wat meer slachtoffers gemaakt hebben...
Nee, je had het hele topic toch gelezen? De hele discussie gaat over het aantal doden dat Severloh op D-Day op Omaha zou hebben gemaakt. Dus niet in de dagen, weken, maanden erna in verschillende dorpen en steden maar gewoon enkel op 6 juni 1944 in Widerstandsnest 62. Sowieso had je - als je het topic gelezen had - kunnen begrijpen dat Severloh niet nog een paar maanden de tijd had om meer slachtoffers te maken (zoals jij dat stelt) omdat hij al kort daarna in Colleville werd opgepakt.
Dat is nu juist het probleem: een jongetje van 15 komt hier even zonder serieuze kennis van zaken en zonder enige logische onderbouwing wat beweringen posten en als het forum het niet met hem eens is begint hij een beledigende toon aan te slaan tegen iedereen die hem tegenspreekt. Dat deed je op het Stiwot forum en dat doe je hier nu weer.
Dus terug naar het topic. Zoals Koos terecht schreef: de Amerikanen verloren op Omaha beach 3336 man aan doden en gewonden. Deze doden en gewonden vielen over de volledige breedte van het strand, een afstand van 5 kilometer. Het effectieve bereik van een MG34 is 600 meter. Severloh kan nooit in zijn eentje met zijn MG vanuit Widerstandsnest 62 2500 tot 3000 slachtoffers hebben gemaakt. Denk even na voor je weer met een nieuwe hooghartige en beledigende reactie komt.
Ruimteaapje, als jij het fatsoen neemt mijn berichten GOED door te lezen, stinkaap dan kom je tot de conclusie wat ik bedoel. Jij zegt wat jij denkt te lezen, maar je zegt niet wat je daadwerkelijk gelezen hebt.
Ik ben 15 jaar, maar weet zeker dat jij al jouw kennis van google haalt (vandaar al die fouten die je maakt) en niet eens geld hebt om dvd's, boeken te kopen over WO2.
Dus reageer maar niet meer op mij aub, je bent een ongeloofelijk dom persoon.
Tsja, waarom zou ik ook reageren verder. Gezien je gedrag neem ik aan dat de moderators aktie tegen je ondernemen dus ik wacht rustig af. In plaats van meteen die beledigende toon had je ook even kunnen uitleggen wat ik verkeerd begrijp en waarom
Ruimteaapje, als jij het fatsoen neemt mijn berichten GOED door te lezen, stinkaap dan kom je tot de conclusie wat ik bedoel. Jij zegt wat jij denkt te lezen, maar je zegt niet wat je daadwerkelijk gelezen hebt.
Ik ben 15 jaar, maar weet zeker dat jij al jouw kennis van google haalt (vandaar al die fouten die je maakt) en niet eens geld hebt om dvd's, boeken te kopen over WO2.
Man, man, wat ben jij een ongelooflijk laag en zielig persoon...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
wo2-freak schreef:Ruimteaapje, als jij het fatsoen neemt mijn berichten GOED door te lezen, stinkaap dan kom je tot de conclusie wat ik bedoel. Jij zegt wat jij denkt te lezen, maar je zegt niet wat je daadwerkelijk gelezen hebt.
Nou, nou, nou een gerespecteerd lid als Ruimteaapje voor stinkaap uitmaken gaat te ver. Zo moeten we hier niet met elkaar omgaan op dit forum. Ruimteaapje heeft m.i. goed gelezen wat je hebt geschreven en geeft daar zijn (goedonderbouwde) reactie op.
Een tip voor je, voordat je weer leden voor stinkende mede aardbewoners gaat uitmaken: in de babbelbox zijn een aantal topics waarin leden over zichzelf vertellen. Als je daar eerst eens gaat kijken en dan pas mensen gaat beoordelen.
Je hebt nogal een grote mond voor iemand die mijn zoon (15 jr) kan zijn. Houd het forum netjes daar hebben we allemaal baat bij.
wo2-freak schreef:Ruimteaapje, als jij het fatsoen neemt mijn berichten GOED door te lezen, stinkaap dan kom je tot de conclusie wat ik bedoel. Jij zegt wat jij denkt te lezen, maar je zegt niet wat je daadwerkelijk gelezen hebt.
Nou, nou, nou een gerespecteerd lid als Ruimteaapje voor stinkaap uitmaken gaat te ver. Zo moeten we hier niet met elkaar omgaan op dit forum. Ruimteaapje heeft m.i. goed gelezen wat je hebt geschreven en geeft daar zijn (goedonderbouwde) reactie op.
Een tip voor je, voordat je weer leden voor stinkende mede aardbewoners gaat uitmaken: in de babbelbox zijn een aantal topics waarin leden over zichzelf vertellen. Als je daar eerst eens gaat kijken en dan pas mensen gaat beoordelen.
Je hebt nogal een grote mond voor iemand die mijn zoon (15 jr) kan zijn. Houd het forum netjes daar hebben we allemaal baat bij.
idd , Ik denk dat je nog een boel moet leren.Als er een dom is ben jij het wel, met zulke taal, en niet Ruimteaapje
wo2-freak schreef:Ruimteaapje neemt de moeite niet mijn berichten door te lezen en verwacht van mij dat ik heel het topic door lees. Dat vond ik een beetje aso vandaar dat berichte
Hoezo aso?
Ik vind het niet minder dan normaal dat je jezelf een beetje inleest voordat je gaat reageren in een topic.
Waarom je dan wel ergeren wanneer iemand anders jouw berichten (al dan niet in het geheel) doorleest?
Anyway,
Einde van deze off topic discussie.
Weest allen lief tegen elkaar.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Ruimteaapje schreef:Tsja, waarom zou ik ook reageren verder. Gezien je gedrag neem ik aan dat de moderators aktie tegen je ondernemen dus ik wacht rustig af. In plaats van meteen die beledigende toon had je ook even kunnen uitleggen wat ik verkeerd begrijp en waarom
Je had een bericht naar mij gestuurd, die je meteen verwijderd had. In dat bericht stond:
- dat ik een kankerlijer ben
- dat ik homo ben
- je hebt mij bedreigd met moord
- je schreef dat ik een nazi ben
- je zij dat ik de tering had
Dus jij moet even je mond houden.
Dat is wel zo lief.
Ruimteaapje schreef:Tsja, waarom zou ik ook reageren verder. Gezien je gedrag neem ik aan dat de moderators aktie tegen je ondernemen dus ik wacht rustig af. In plaats van meteen die beledigende toon had je ook even kunnen uitleggen wat ik verkeerd begrijp en waarom
Je had een bericht naar mij gestuurd, die je meteen verwijderd had. In dat bericht stond:
- dat ik homo ben
Dat is wel zo lief.
Met zeer vriendelijke groeten,
Hein Severloh
must_not_feed_the_troll.jpg (40.69 KiB) 2966 keer bekeken
wo2-freak schreef:Je had een bericht naar mij gestuurd, die je meteen verwijderd had. In dat bericht stond:
- dat ik homo ben
Dat is wel zo lief.
Met zeer vriendelijke groeten,
Hein Severloh
Heb bovenstaande bericht heb ik pertinent niet geschreven en elke moderator kan dit precies nakijken. dit zegt enkel hoe jij bent. In mijn bericht stond wel...
Ik: 35 jaar, historicus (UvA moderne geschiedenis), onderzoeker en schrijver. jij, 15 jaar en???
Ik vond dat bericht echter bij nader inzien nutteloos gezien jouw beledigingen op het forum. Ik ga verder geen woorden meer aan jou vuil maken. Je bent een leugenaar
wo2-freak schreef:Kan het niet zijn dat het gaat over de landing op Omaha + de gevechten daarna in verschillende dorpen/steden? Want Severloh was gevlucht en zou later gevangen genomen worden en in een paar maanden tijd zou zo een persoon heus wel wat meer slachtoffers gemaakt hebben...
Nee, je had het hele topic toch gelezen? De hele discussie gaat over het aantal doden dat Severloh op D-Day op Omaha zou hebben gemaakt. Dus niet in de dagen, weken, maanden erna in verschillende dorpen en steden maar gewoon enkel op 6 juni 1944 in Widerstandsnest 62. Sowieso had je - als je het topic gelezen had - kunnen begrijpen dat Severloh niet nog een paar maanden de tijd had om meer slachtoffers te maken (zoals jij dat stelt) omdat hij al kort daarna in Colleville werd opgepakt.
Dat is nu juist het probleem: een jongetje van 15 komt hier even zonder serieuze kennis van zaken en zonder enige logische onderbouwing wat beweringen posten en als het forum het niet met hem eens is begint hij een beledigende toon aan te slaan tegen iedereen die hem tegenspreekt. Dat deed je op het Stiwot forum en dat doe je hier nu weer.
Dus terug naar het topic. Zoals Koos terecht schreef: de Amerikanen verloren op Omaha beach 3336 man aan doden en gewonden. Deze doden en gewonden vielen over de volledige breedte van het strand, een afstand van 5 kilometer. Het effectieve bereik van een MG34 is 600 meter. Severloh kan nooit in zijn eentje met zijn MG vanuit Widerstandsnest 62 2500 tot 3000 slachtoffers hebben gemaakt. Denk even na voor je weer met een nieuwe hooghartige en beledigende reactie komt.
Ik vind ruimteaapje altijd iemand met een goed onderbouwde en duidelijke mening!