wat verhalen

De gevechten en operaties tijdens WOII
rvr37
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2011, 23:00

wat verhalen

Bericht door rvr37 »

Hallo,

Ik ben in het bezit van wat persoonlijke verhalen, foto's, kaarten etc opgeschreven in een boek: "Into Europe with 46 Commando Royal Marines" en een verslag van deze eenheid in operatie Plunder: "Five rivers, 1st Cdo Brigade, Germany 1945"
Lijkt mij leuk om deze verhalen etc te delen hier, het zijn echter redelijk veel pagina's dus vandaar de vraag wat is de beste manier?
Hier paar voorbeelden:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bedankt!
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: wat verhalen

Bericht door Bolt Action »

Er zijn bedrijven die dergelijk werk kunnen. Vooral met losse pagina's is het een kwestie van hoeveelheid pagina's. Wanneer het in een boek zit duurt het een stuk langer (en dus duurder). In dat(/die) geval(len) kun je het het beste zelf doen. Zou ik echter wel op een iets betere kwaliteit scannen, want de afbeeldingen die u nu geplaatst heeft lijken me wat van de slechtere kwaliteit.
rvr37
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2011, 23:00

Re: wat verhalen

Bericht door rvr37 »

Bedankt voor het antwoord,

Scans zijn al van hoge qualiteit, weet niet waarom ze hier op deze manier worden gepresenteerd, zal wel aan die website liggen.
Kan wel de links geven hiervan maar dan moet je een login maken om ze in groot formaat te kunnen zien. Ik wou iets doen wat makkelijker is dan dat en dat ze gewoon hier zichtbaar en downloadbaar zijn voor degene die de verhalen willen lezen.
Ik denk dat het redelijk uniek materiaal is wat niet in de winkels ligt. Een van de weinige copien ligt in het Royal Marines Museum,Southsea.
Heb het op een online veiling gekocht samen met persoonlijke eigendommen en foto's van John Fairhurst, een van de Commando's van 46 Cdo RM.

Hier wat foto's van hem en wat van de spullen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: wat verhalen

Bericht door Alex »

Kijk, dit is mooi en zeldzaam spul!!
Retreat?!? We're just advancing in another direction..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 2 gasten