Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog. Deze interesse is voornamelijk voortgekomen uit de interesse die mijn vader voor WOII heeft. Hij is echt een wandelende encyclopedie

Ik ga samen met nog iemand anders een multimedia story maken van d-day. We gaan niet D-Day beschrijven zoals dat al op 1000 andere websites gebeurt. We gaan het scenario maken wat er gebeurt zou zijn als D-Day mislukt zou zijn. Wat zou er gebeurt zijn als Hitler die dag gewoon wakker gemaakt was om zijn tegenaanval goed te organiseren? Hoe zou Europa er dan nu uit zien?
De website die we gaan maken wordt geen standaard website. Het wordt een interactieve documentaire, die vormgegeven wordt door veel audio en beeldmateriaal. Om een indruk te krijgen wat ik bedoel kun je deze site bezoeken: http://www.becominghuman.org/
Het is de bedoeling dat de site over een week of 6 klaar is. We zijn nu bezig met het verzamelen van documentatie. Daarom is mijn vraag aan jullie: Hoe denken jullie erover? Wat zou er gebeurt zijn als D-Day mislukt was? Wat zijn jullie visies?
Ik ben benieuwd!
Groeten,
René