Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb er even vlot overheen gekeken, zit op me werk dus kan er niet goed voor gaan zitten om alles te goed te lezen. Maar ik ga die tekst zeker nog even goed lezen.
Ik heb thuis namelijk een Duitse stafkaart liggen en die is ingetekend van dat gebied. Daar staan ook de posities op van de Duitsers daar en ook die van de Princes Irene Brigade. Deze tekst kan ik goed gebruiken om meer duidelijkheid te krijgen over mijn kaart.
SJORS-SJORS schreef:gaaf kun je mischien die stafkaart inscannen of fotograferen en deze naar mij sturen want dat kan mij ook meer duidelijkheid verschaffen.
Inscannen gaat beetje moeilijk worden aangezien ze 4 stafkaarten aan elkaar hebben gemaakt. Het is echt een hele grote kaart. Maar ik zal wel een foto maken van dat stukje kaart. Ik ga ook nog even contact opnemen met de schrijver van dat stuk, die zou misschien ook wel een keer de kaart willen zien.
Heb net even contact gehad met de schrijver van dit artikel, dat ik in het bezit ben van een kaart van dit gebied. Binnenkort spreken we een keer zodat hij de kaart van dichtbij kan bekijken.