Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door Nick U »

Omdat er volgens mij niet echt een topic is dat over media op het internet gaat lijkt dit me het meest geschikte forumdeel.

Vandaag heb ik speciaal voor de Nederlands van voor 1940 verzamelaar een specifieke facebook verkoopgroep opgericht.
We hopen op veel leden zodat het vraag en aanbod elkaar gemakkelijk kan vinden.

https://www.facebook.com/groups/344260892991238/
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door Haplo »

Ah, is die van jou.
Nou , ik ben lid.
Eens kijken of ik wat leuks kan vinden tzt.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4860
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door asjemenou »

Dit topic promoot een verkoopgroep op een andere/eigen website. Zoals het forumreglement vermeldt is dit eigenlijk niet toegestaan.
Voor het plaatsen van dit topic was vooraf overleg nodig met de forumstaf. Dit is dus niet gebeurd. In overleg met de staf is besloten om dit topic voor deze keer te laten staan.

Regel 8 van het forumreglement;

Het is niet de bedoeling een topic te openen om je website te promoten, of om op enige andere wijze iets te promoten. Op deze regel kan een uitzondering worden gemaakt. Dit echter enkel in overleg met de moderator van het betreffende forum of met de administrators. Indien van tevoren geen overleg wordt gepleegd wordt een topic verwijderd.

Meer over het forumreglement; viewtopic.php?f=16&t=76 .
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door uniformverzamelaar »

Als het verboden is, is het verboden en moet er voor niemand een uitzondering worden gemaakt.

Anders is het hek helemaal van de dam en komen er nog zaken in die aard.

Men moet geen president creëren waar het niet nodig is !!
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door patrickh »

Presidenten worden in de regel gekozen, precedenten worden in de regel geschept ;)
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door uniformverzamelaar »

Inderdaad klein typ foutje, mijn excuses daarvoor _/-\o_

Maar als dat het enigste wat U te vertellen, hebt op dit onderwerp is het maar triestig. :(
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door patrickh »

Asjemenou, goed gedaan! Regels zijn ervoor om uitzonderingen te maken, dat is goed leiderschap!
Gebruikersavatar
uniformverzamelaar
Lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 04 jul 2013, 07:58
Locatie: België

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door uniformverzamelaar »

Tja, patrichk had niet anders verwacht van U.

Ik vraag me af of je weer reageert op wat ik schreef en dat je wel de regel 8 en de tekst van asjemenou zelf hebt gelezen.
Want hij schept hier wel een precedent. Dit om het een keer toe te staan zonder aan de voorwaarden te voldoen. Wat gaat de volgende zeggen die dit doet ?????
Gaan ze dan met 2 maten en gewichten oordelen ?

Lees goed regel 8.
Deze regel is overtreden volgens het schrijven van asjemenou en daarom mag er geen uitzondering op gemaakt worden. Anders heeft regel nr 8 geen recht van bestaan.

Men kan een uitzondering maken zoals omschreven in regel 8 op voorwaarden dat er aan bepaalde regels zijn voldaan die ook omschreven zijn in regel 8. Dit is klaarblijkelijk niet gebeurd.

Maar dit is al een uitzondering op een uitzondering :?
Zo kan men doorgaan tot er geen regels meer zijn maar enkel uitzonderingen op uitzonderingen op uitzonderingen enz......
Groeten
GuY

We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Nieuwe verkoopgroep Facebook.

Bericht door patrickh »

uniformverzamelaar schreef:Tja, patrichk had niet anders verwacht van U.
Dank voor het compliment :)
Plaats reactie