Bouwvakkers vinden massagraf joodse arbeiders,

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

FELIX schreef:
sobel schreef:dat is te zien aan de botsopbouw, zo is ook vast te leggen of een geheel onherkenbaar lijk een blanke of een getint iemand is en dat is ook met joodse, japanseen andere soorten.
Ho ho, het Jodendom is een geloof, Japanners komen uit het land Japan en is geen geloof!!! Ik vind het knap dat je aan de botopbouw kan zien of iemand joods is of niet :wink:
daar heb je gelijk in, maar is het niet zo dat de meeste joden van serviese ( vast fout gespeld) afkomst komen?

dan is het mischien wel te zien.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Mogelijk dat het te zien is aan de kledingresten, het is bekend dat dwangarbeiders herkenbare kleding droegen om ontsapping te voorkomen. Het is niet te zien aan de beenderen dat het om Joden zou gaan, daar Joden geen ras zijn wat Slavische volkeren wel zijn. Men neemt ( ik dus ook ) een risico om raskenmerken op volkeren te plakken. Het Jodendom tot ras benoemen is wat de Nazi's ook deden. Onder het Jodendom komen allerlei mensen voor, ook Aziaten.
Daar is 'ie weer!
Plaats reactie