Unieke jodenstempel naar fries verzetsmuseum
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- Charly1975
- Lid
Kun je achterhalen van wie die mails zijn ? Misschien even samen met een Moderator kijken of de verzenders niet aangepakt kunnen worden ?jacob schreef:Na het ontvangen van meerdere 'rare' mails zeg ik dit:
Het spijt me dat het morbide grapje niet goed viel..ok? maar als de heksenjacht zo doorgaat dan kap ik met dit forum.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
-
- Lid
Mijn emailadres was (nu niet meer) openlijk te zien voor iedereen en ze kwamen via mijn site binnen...zo slim waren ze wel...anoniem dus.Charly1975 schreef:Kun je achterhalen van wie die mails zijn ? Misschien even samen met een Moderator kijken of de verzenders niet aangepakt kunnen worden ?jacob schreef:Na het ontvangen van meerdere 'rare' mails zeg ik dit:
Het spijt me dat het morbide grapje niet goed viel..ok? maar als de heksenjacht zo doorgaat dan kap ik met dit forum.
- Charly1975
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Bij mij mag het wel ik heb niks te verbergen.Leroy schreef:Als je een e-mailadres ontvangt kun je altijd het IP-adrs achterhalen.
Daarvoor moet je wel Outlook of Thunderbird gebruiken, ook meen ik dat er zo'n functie in Hotmail zat.

Maar met ip adres wat kunnen ze ermee? kunnen ze ook je adres ofzo achterhalen ?
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ben je nog langs het museum geweest ?sobel schreef:om weer ff ontopic te gaan, kga vandaag en morgen weer naar Leeuwarden, mischien ga ik ook ff langs dat museum.

Zoja de stempel nog gezien? of was die nog niet tentoongesteld

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- Leroy
- Lid
Met je IP kunnen ze als ze willen inderdaad je adres achterhalen. Of doormiddel van "cracken" je PC slopen.the_king88 schreef:Bij mij mag het wel ik heb niks te verbergen.Leroy schreef:Als je een e-mailadres ontvangt kun je altijd het IP-adrs achterhalen.
Daarvoor moet je wel Outlook of Thunderbird gebruiken, ook meen ik dat er zo'n functie in Hotmail zat.![]()
Maar met ip adres wat kunnen ze ermee? kunnen ze ook je adres ofzo achterhalen ?
- the_king88
- Lid
- Contacteer: