Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haplo schreef:He dat is wel erg super Nico.
Is er een kans dat wij dat ook te zien kunnen krijgen?
Wel nieuwschierig natuurlijk.
Bedankt Sipke! Ja of ik het jullie kan laten zien weet ik niet. Gaat hier natuurlijk om de lokale televisie en dat is lang niet zo professioneel als de landelijke.
dwayne schreef:zeker mooie collectie, en op tv moet je ook je nummer ofzoo erbij zetten, voor donaties
Bedankt! Ja als het goed is komt mijn nummer er wel bij. Hopelijk levert het nog wat leuke dingen op. Maar daar ga ik in eerste instantie niet vanuit.
Hey nico tof dat je op tv komt ja!
Je staat op moment goed in de schijnwerpers
En nog gefeliciteerd he ik zag dat je vandaag jarig was
toevallig op dezelfde dag als me moeder jarig is
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Ik moet ook eens een keer bij je langs komen. We kennen elkaar al een aantal maanden en hebben elkaar afgelopen weekend elkaar eindelijk eens op de landmachtdagen ontmoet. Maar ik krijg steeds meer zin om bij je langs te komen. Alleen me vader nog effe zover krijgen
the_king88 schreef:Hey nico tof dat je op tv komt ja!
Je staat op moment goed in de schijnwerpers
En nog gefeliciteerd he ik zag dat je vandaag jarig was
toevallig op dezelfde dag als me moeder jarig is
Ja is inderdaad wel erg leuk! Morgen eens kijken hoe het is en of ik nog reacties krijg.
En nog bedankt voor de felicitaties. En jij nog gefeliciteerd met je moeder!
Never Forget Them schreef:Ik moet ook eens een keer bij je langs komen. We kennen elkaar al een aantal maanden en hebben elkaar afgelopen weekend elkaar eindelijk eens op de landmachtdagen ontmoet. Maar ik krijg steeds meer zin om bij je langs te komen. Alleen me vader nog effe zover krijgen
In ieder geval nog veel succes met je verzameling
Ja inderdaad! We hebben elkaar inmiddels nu al wel in het echt gezien. Binnenkort hoop ik wat meer tijd te hebben, dan zit mijn cursus er ook op en dan moet het wel een keer lukken.
Engelse tommy schreef:He Nico Prachtig man die duitse helm die je gekregen hebt komt dat door die krant die artikel
Groet robbert
Ja die heb ik inderdaad gekregen naar aanleiding van dat kranten artikel. Dus dat is weer een hele mooie aanwinst voor de verzameling. Heeft al een mooi plekje in de vitrine gekregen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"