friese verzamelaar heeft politemacht + EOD voor de deur!
- Sgt. Gallée
- Lid
friese verzamelaar heeft politemacht + EOD voor de deur!
Zie de volgende link:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... _kwijt.xml
er zit ook een filmpje bij!
(kopieer de hele link klik niet rtl.nl aan!)
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/) ... _kwijt.xml
er zit ook een filmpje bij!
(kopieer de hele link klik niet rtl.nl aan!)
- Sgt. Gallée
- Lid
-
- Lid
Als je snel kijkt? Dat snap ik niet helemaal. Maar vind dat die een zeer mooie verzameling had/heeft. Zag hem gistere avond op tv voorbij komen. Als die in zijn kamer staat die je op de muur wat mooie medailles hangen met bijbehorende oorkondes er bij. Erg mooi.
De Duitse oefen rookbom vind ik wel erg mooi. kan geen kwaad.
Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook. Maar tjah als die nog spul had wat nog afkon gaan dan vind ik dat de politie groot gelijk had.
( ps. Verraden door een vriend. Van je vrienden moet je het hebben… )
De Duitse oefen rookbom vind ik wel erg mooi. kan geen kwaad.
Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook. Maar tjah als die nog spul had wat nog afkon gaan dan vind ik dat de politie groot gelijk had.
( ps. Verraden door een vriend. Van je vrienden moet je het hebben… )
- Sgt. Gallée
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen? Hij is al eens "verraden" geweest eind jaren '90 en heeft dan toch geen aanvraag gedaan van de nodige papieren? Een grote dommekl$*t volgens mij...
Je weet dat je de nodige vergunningen nodig hebt en hij is voor dat feit al eens in contact gekomen met de politie... Hoeveel waarschuwingen heeft hij nog nodig?! Hij moet het maar weten. Als hij nu nog niet kijkt voor vergunningen voor hij er terug aanschaft, dat is het echt een
Je weet dat je de nodige vergunningen nodig hebt en hij is voor dat feit al eens in contact gekomen met de politie... Hoeveel waarschuwingen heeft hij nog nodig?! Hij moet het maar weten. Als hij nu nog niet kijkt voor vergunningen voor hij er terug aanschaft, dat is het echt een

For King & Country
- Nick
- Lid
Mee eens!jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Lijkt er alleen op dat de politie de echte criminelen niet aan durft te pakken! Bij een onschuldige verzamelaar is al een half politiekorps nodig. Wat zal men bij een echte crimineel wel niet nodig hebben....

Infanterie: Königin aller Waffen!
-
- Lid
- Contacteer:
Nick schreef:Mee eens!jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Lijkt er alleen op dat de politie de echte criminelen niet aan durft te pakken! Bij een onschuldige verzamelaar is al een half politiekorps nodig. Wat zal men bij een echte crimineel wel niet nodig hebben....
Hij heeft de wet overtreden, het is zo makkelijk altijd maar af te geven op de politie. Totdat er iets gebeurd met een ''illegale'' wapenverzamelaar en dan komen de reacties hoor:
''Waarom deed de politie niks''
''Ze hadden het zeker te druk met flitsen''
etc
etc
etc
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Polte
- Lid
Heb je ook gelijk in Dean, hoewel ik de hoeveelheid politie ook wel sterk overdreven is... bij mij kwamen ze met 7 man een inval doen, en 3 man EOD, en ik was toen 16. Dan denk je ook van.....
Wel snugger van hem om na zijn eerste inval gewoon door te gaan zonder papieren ja.......
Wel snugger van hem om na zijn eerste inval gewoon door te gaan zonder papieren ja.......
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
- Nick
- Lid
Heb je gelijk in, alhoewel ik de kans kleiner acht.Dean- schreef:Nick schreef:Mee eens!jeffie schreef:Hij vertelt ook dat hij vind dat ze de echte criminele aanmoeten pakken vind ik ook.
Hij heeft de wet overtreden, het is zo makkelijk altijd maar af te geven op de politie. Totdat er iets gebeurd met een ''illegale'' wapenverzamelaar en dan komen de reacties hoor:
''Waarom deed de politie niks''
''Ze hadden het zeker te druk met flitsen''
etc
etc
etc
Maarja, de kans bestaat...
Infanterie: Königin aller Waffen!