Mijn vriendin is van vreemde afkomst.
Btw, dan heb je sommige Walen nog niet bezig gehoord.
Harro schreef:Bron: NOS-TTVlaamse jongeren zijn wantrouwend en onverdraagzaam tegenover allochtonen. Dat blijkt uit een onderzoek van de universiteiten van Leuven en Montreal. Aan het onderzoek deden 10.000 jongeren uit België en Canada mee.
Driekwart van de ondervraagden kan zich niet voorstellen ooit een relatie te hebben met een "zwarte of moslim". Meer dan de helft van de Vlaamse jongeren vindt immigranten een bedreiging voor de eigen leefwijze en de kansen op een goede baan.
Volgens de onderzoekers zijn de ideeen van de Vlaamse jeugd vergelijkbaar met die van volwassen Vlamingen.
De onderzoeker hadden natuurlijk ook gewoon een tijdje op dit forum de meningen van Vlamingen kunnen volgen om tot deze conclusie te komen.
Maar laat mij raden, nu komen er van diezelfde jongeren weer reacties zoals: ze stellen suggestieve vragen, verdraaien woorden, met zulke vragen is iedereen een racist, niet representatief, verkiezingsstunt van de regering of anti-VB'ers en andere drogargumenten.
Geeft niet hoor Seyffardt, ik ben inmiddels gewend dat sommige forumleden (dus niet alle!!! ) niet goed lezen of snappen wat ik zeg en dan roepen dat ik mensen voor racist, extreemrechts of neonazi uitmaak
Precies, dát zeg je.Wat ik dus zeg is dat de meeste Vlaamse forumleden racistisch zijn
Juist, en dat is geen generalisatieSeyffardt schreef:Precies, dát zeg je.Wat ik dus zeg is dat de meeste Vlaamse forumleden racistisch zijn