Harro schreef:Eerst gebruik je specifiek je mening over de fysieke en psychische last die overlevenden met zich meedragen om je standpunt te onderbouwen en nu gooi je het weer over een andere boeg.
Dat was als reactie op een posting van iemand die kindermisbruik vergeleek met revisionisme, een vergelijking die ik erg ver vind gaan.
Dat die demonstraties er zijn heb ik niet verzonnen, als je het daar niet mee eens bent beklaag je bij de burgermeesters van Rotterdam, Den Haag, Winterswijk, Arnhem en Nijmegen en wat ik nog vergeten ben.Harro schreef:Ik vind "het risico accepteren dat mensen zich gekwetst voelen" nogal een understatement als je de pijn van de slachtoffers ziet. Als ik twee topics combineer dan vind jij dat demonstrerende neonazi's pech is voor joden die de Holocaust overleefden en dat het de tegenstanders van die demonstraties zijn die gewelddadig zijn.
Ik geef alleen aan dat er geweld is gebruikt door tegenstanders, dat is toch een feit dat ik binnen 3 minuten googelen boven tafel haal.
Dat mag, die persoonlijke vrijheid heb je.Harro schreef: Ik ben klaar met je.