Holocaustdocumenten eindelijk vrij
- King tiger
- Lid
- Contacteer:
Holocaustdocumenten eindelijk vrij
Morgen komen de documenten van de Holocaust vrij. Wat zou er in godsnaam kunnen instaan???
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Goof
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
Ik heb het een paar weken geleden gehoort op de radio dat de archieven van de concentratiekampen vrijkwamen dit jaar of begin volgend jaar. Als ik me niet vergis...
Het zou gaan over lijsten met de "gevangenen" die er zaten, wie daar overleden was, ect.
Na even te zoeken vond ik ook niet direct iets.... Raar want ik was er zeker van dat ik dit ook gehoord heb.
Het zou gaan over lijsten met de "gevangenen" die er zaten, wie daar overleden was, ect.
Na even te zoeken vond ik ook niet direct iets.... Raar want ik was er zeker van dat ik dit ook gehoord heb.
For King & Country
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Dat weten we pas als ze vrijgegeven wordenRednas schreef:En waarom zouden ze het dan geheim houden?

Nee zonder gekheid, veel documenten zullen misschien mensen nog kunnen schaden? Ik denk dat er onder andere van Market Garden, en D-day ook nog wel 100-en (misschien wel duizenden) meters archief in Washington, Moskou, London etc staan te wachten om geopend te worden.
Er staat me ook iets bij van een boodschap/plaquette (??) van Eisenhower, en documenten van D-day die op de 100st verjaardag (2044) worden vrijgegeven???
Iemand die hier wat meer over weet? Ik herriner me er iets over, maar hoe ik hier aan kom

Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''