HACKER OP FORUM

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gesloten
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

HACKER OP FORUM

Bericht door Erik S. »

Hallo,

De gebruiker 9 is een probeert je een virus aan te smeren. Hij plaatst een bericht met daarin een link waarin je zogenaamd britney spears kunt bekijken terwijl ze ergens mee bezig is. Hij geeft dan een foutmelding aan en omhet te kunnen zien moet je iets downloaden. Ik klikte perongeluk op de link. Als je op dat download linkje klikt krijg je een virus.

NIET OP KLIKKEN....

Mvg Erik
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Gebruiker gelijk verwijderen van het forum lijkt me nog beter. Schandalig zulke mensen.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Ja, en dat je er zobiezo al op klikt, je kunt er al vanuit gaan dat dat een virus is! :wink:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Bedankt voor de mededeling. De staff is al een tijdje druk bezig met het opsporen en verwijderen van bots (we kunnen er wel vanuitgaan dat deze users computergestuurd zijn). Ik raad jullie aan om niet op de ICQ links van nieuwe users te drukken (zeg maar, tot een maand terug). Deze links bevatten ook virussen.

Verder ook niet op de links drukken van verdachte posters. Even goed opletten dus!!

Overigens doe ik dit topic op slot. Het is erg fijn om zo'n mededeling van een forumlid te zien, maar het staat een beetje verkeerd en er zal binnenkort wel een centrale mededeling in het daarvoor bedoelde forumonderdeel komen.

Groeten,

Dodo
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten