Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo,
Ik hoorde vandaag op de radio iets over SS'ers dat die bij elkaar wouden komen ofzo iets, maar aangezien mijn gehoor niet zo goed is, hoorde ik het niet goed, weet iemand hier iets meer van??
Alvast bedankt!
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
rik3445 schreef:Hallo,
Ik hoorde vandaag op de radio iets over SS'ers dat die bij elkaar wouden komen ofzo iets, maar aangezien mijn gehoor niet zo goed is, hoorde ik het niet goed, weet iemand hier iets meer van??
Alvast bedankt!
Dat doen ze al sinds 1949 of zo; niets bijzonders.
rik3445 schreef:Hallo,
Alvast bedankt!
Dat doen ze al sinds 1949 of zo; niets bijzonders.
Hmm, volgens mij staat het bericht Hier
Bedankt voor de reacties, en hier kan wel een slotje op
Seyffardt schreef:Dat is dus iets anders dan voormalige (Waffen-)SSers die bij elkaar komen. Dit is een soort politieke manifestatie van extreem rechts.
Ik zei in het begin toch dat ik het radio bericht niet goed hoorde ivm mijn gehoor. En daarom vroeg ik erna
Nou ik weet genoeg nogmaals bedankt allemaal, en hier kan een slotje op.
Menig SS-er zal zich in zijn graf omdraaien als hij merkt, welk soort mensen menen hem te moeten vereren.
Men kan toch weinig fysieke overeenkomsten zien tussen een SS.er en een skinhead.
IJsbrand schreef:Menig SS-er zal zich in zijn graf omdraaien als hij merkt, welk soort mensen menen hem te moeten vereren.
Men kan toch weinig fysieke overeenkomsten zien tussen een SS.er en een skinhead.
Nou vrijwel rustig.
Ruim 60 man opgepakt van de tegendemonstranten
Het is altijd het zelfde liedje,als rechts vreedzaam wil demonstreren gaat de linksen het verstoren.
En maar riepen over democratie in nederland.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
THOR schreef:Nou vrijwel rustig.
Het is altijd het zelfde liedje,als rechts vreedzaam wil demonstreren gaat de linksen het verstoren.
Dat bericht heb ik ook gehoort, maar dat was niet wat ik vrijdag op de radio hoorde, maar ik weet het al
Vind je het gek? Rechts demonstreert vreedzaam voor de daders van de meest grote doelbewuste slachting (lees: holocaust) in de wereldgeschiedenis.
Bij ieder normaal mens gaat het bloed koken als ze dit soort manifestaties zien.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Vind je het gek? Rechts demonstreert vreedzaam voor de daders van de meest grote doelbewuste slachting (lees: holocaust) in de wereldgeschiedenis.
Bij ieder normaal mens gaat het bloed koken als ze dit soort manifestaties zien.
Volgens de locale kranten ging de demonstratie tegen de komst van goedkope Poolse arbeidskrachten.
Het ontkennen van de holocaust is bij wet verboden en zal dus nooit onderwerp van een demonstratie kunnen zijn.