Niet willen luisteren

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gesloten
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Niet willen luisteren

Bericht door King tiger »

Ik heb vandaag op het nieuws gehoord dat ergens in Belgie iemand van 16 jaar zijn hand is kwijt te raken door van hulzen bommetjes te maken. Die is gewoon achterlijk geweest. Mijn pepe is ook zo zijn oog kwijtgerijkt door een mauser kogel. Dit is maar het zoveelste voorbeeld dat zoiets NIET OM MEE TE SPELEN IS.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bart Geraerts
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 31 jul 2005, 00:53
Locatie: Houthalen-Helchteren (B)
Contacteer:

Bericht door Bart Geraerts »

Hij was met chemische producten aan het spelen, niet met hulzen. Producten die trouwens vrij in de handel verkrijgbaar zijn. Niet alles dat ontploft zijn hulzen of granaten.
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Gebruikersavatar
Mauserwerke
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 dec 2006, 21:27

Bericht door Mauserwerke »

Diesel en kunstmest zijn ook niet twee producten die je op een onverstandige manier wilt mengen :wink:
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

cola en muntjes ook niet :P
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
beaty
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2007, 10:40

Bericht door beaty »

Ik heb nog z'on voorbeeld van zogenaamde dommerikken maar de jongen die ik heb gekend was de slimste op de mts maar had ook chemische spullen en had deze in een metalen huls geplaatst en bij het aanstampen is het goedje ontploft waarbij hij zijn totale hand verloor. Later bij onderzoek bleek hij zoveel springstof thuis had om de hele buurt op te blazen. Nou vraag je je af hoe z'on slimme jongen kompleet gebiologeert door chemie en dacht dat hij alles onder controle had en wat moet je in gods naam met zoveel springstof. Ik praat over het jaar 1983 en toen speelde terrorisme nog geen rol maar schijnbaar kon je dit allemaal kopen en hij had z'on chemiedoos waarbij er ook gevaarlijke stoffen bij zaten.

ps heeft iemand engelse parakleding of atributen ( bv een stengun isook goed. Grapje)
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

beaty schreef:Ik praat over het jaar 1983 en toen speelde terrorisme nog geen rol
Ga dat eens in Belfast en Londonderry gaan zeggen....
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Met dank...
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten