Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit gebeurd "veel" vaker in Oost-Europa/Rusland. Er zal nog behoorlijk wat liggen . Maar meestal zijn het T-34's enz, een Hetzer zal niet vaak gebeuren denk ik!
er zijn verhalen dat "onder" Nes (ameland) een spitfire is gecrashed maar daar zal waarschijnlijk niet veel van over wezen.
en er ligt een engelse bommenwerper in een weiland onder de grond.
een paar jaar geleden zou er een team het vleigtuig opgraven maar ze kregen geen toestemming van de boer.
Ik verzamel Repro ... omdat ik dan zeker weet dat het echt NEP is!
Regiment Huzaren!
Ik zoek info, foto's en items over Huzaren/Cavalerie.
Soldiers wins the war & Generals gets the the Credits
Ondanks dat in Oost-europa meer bommen en wraken zijn heeft te maken met de door de sovjet-unie uitgevoerde Operatie barbarossa die ervoor zorgde dat hele stukken van Oost-europa snel bevrijd konden worden . Deze bomen en wraken waren noodzakelijk voor het slagen van : Operatie barbarossa .
jenkov schreef:Ondanks dat in Oost-europa meer bommen en wraken zijn heeft te maken met de door de sovjet-unie uitgevoerde Operatie barbarossa die ervoor zorgde dat hele stukken van Oost-europa snel bevrijd konden worden . Deze bomen en wraken waren noodzakelijk voor het slagen van : Operatie barbarossa .
Volgens mij draai jij de feiten een beetje om. Operatie Barbarossa is de Duitse benaming voor de inval in de toenmalige Sovjet Unie (1941). De Sovjets hebben deze benaming niet verzonnen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!