Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn woordenkennis is niet groot genoeg om dit te beschrijven...
Duitser geeft gestolen camera na 66 jaar terug
Uitgegeven: 11 september 2008 13:43
Laatst gewijzigd: 11 september 2008 13:49
ARHUS - Een voormalige Duitse militair uit de Tweede Wereldoorlog heeft na 66 jaar een gestolen camera teruggestuurd naar Denemarken.
De anonieme afzender, vermoedelijk een man van minstens 85 jaar oud, adresseerde zijn pakket aan het gemeentehuis van de tweede stad van Denemarken. Naast de camera en de spijtbetuiging voegde hij een briefje van 50 euro toe.
De fotowinkel 'Mimosa' waar het apparaat werd gestolen, is al acht jaar gesloten. De brief en de camera worden waarschijnlijk tentoongesteld in het stadsmuseum.
Dit verhaal deed mij ook wat vanochtend in de vroege uurtjes toen ik de krant opensloeg, (de gelderlander;)
Duitser geeft gestolen camera na 66 jaar terug
Arhus- Een voormalige Duitse militair uit de Tweede Wereldoorlog heeft na 66 jaar een gestolen camera teruggestuurd naar Denemarken. In een begeleidend briefje schreef hij ''al vele jaren gekweld en verdrietig'' te zijn om zijn daad. ''Ik vraag om vergiffenis''. Dat meldde de Deense krant Arhus Stiftstidende gisteren.
De anonieme afzender, vermoedelijk een man van minstens 85 jaar oud, adresseerde zijn pakket aan het gemeentehuis van de tweede stad van Denemarken. Naast de camera en de spijtbetuiging voegde hij een briefje van 50 euro toe. De fotowinkel ''Mimosa'' waar het apparaat gestolen werd, is al acht jaar gesloten. De brief en de camera worden waarschijnlijk tentoongesteld in het stadsmuseum
Welke vraag mij nu rest is hoe is hij er aan gekomen (het foto toestel) heeft hij
een raapje ingetikt en toen gepakt of was hij tijdens de invasie : Kijk een winkel
ik wil wel een toestel. Jammer dat we het hele verhaal niet weten.
Churchill rookte per jaar ongeveer 4000 dubbele corona's. Bij zijn dood had hij ongeveer 250000 dubbele corona's gerookt.
had hij net zo goed gelijk de fiets mee kunnen geven die hij meegenomen heeft maar daar zit hij waarschijnlijk lekker op als hij foto,s neemt met zijn nieuwe digitale camera. of misschien heeft hij die fiets wel verkocht aan het meuseum en daar de nieuwe camera van gekocht????
willie schreef:had hij net zo goed gelijk de fiets mee kunnen geven die hij meegenomen heeft maar daar zit hij waarschijnlijk lekker op als hij foto,s neemt met zijn nieuwe digitale camera. of misschien heeft hij die fiets wel verkocht aan het meuseum en daar de nieuwe camera van gekocht????
ik weet niet of een fiets van 60 jaar terug zo lekker fietst
Wat een onzin allemaal zeg, hij heeft een nieuwe dus doet hij deze maar weg. De man had waarschijnlijk berouw gekregen van zijn daad, en vond het zo eerlijk om het terug te brengen.
Een marokaan brengt mijn gestolen telefoon toch ook niet terug als hij een andere gejat heeft?
Echt waar, je kan beter van het forum een speel paleis maken. Net zo nuttig!