Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben vandaag is gaan zoeken bij wat bunkers in Hoogerheide,
nu ben ik het volgende tegengekomen:het lijkt mij de voorkant van een bom,er zit een rode verf op en in het midden zit een gat.
Op internet ben ik deze foto tegengekomen(zie foto) de voorkant lijkt op de scherf die ik heb gevonden,iemand een idee wat voor bom dit is?
Bij voorbaat dank
Volgens mij een vliegtuigbom? Ik denk dat alleen vliegtuigbommen een schroef hadden...ik kan het ook eventjes mis hebben.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Bedankt voor je reactie en de info sniper snoop;)
Zo heb ik toch wat meer informatie:)
Zou het dan ook een Britse of Amerikaanse bom zijn want het is gevonden bij Duitse bunkers.
Ik vind het ook wel lijken op een Duitser brandbom,zou dat kunnen
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Geen probleem hoor,iedereen heeft zijn gebied van kennis weer op een ander iets.
Ik weet bijv. zelf ook niet erg veel van al die 'cijfercodes' en letters die achterop een huls staan.
Als ik dan een huls vind dan kan ik hier altijd terecht met de vragen over die huls
Volgens mij ook want Actueel is meer nieuwsberichten dan vragen over een bom. Dit hoort volgens mij bij algemene vragen of iets anders maar zeker hier niet.
sniper snoop schreef:Volgens mij ook want Actueel is meer nieuwsberichten dan vragen over een bom. Dit hoort volgens mij bij algemene vragen of iets anders maar zeker hier niet.