"Nazi"-student doodgeschoten
-
- Lid
- Contacteer:
- Ruimteaapje
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Ruimteaapje
- Lid
Re: "Nazi"-student doodgeschoten
Precies, in "actueel". Je vraagt Goedele Wachters ook niet om haar mening als zij iets voorleest (gelukkig niet 

D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
-
- Lid
- Contacteer:
Haja..Onze Goedele.
No hard feelings, maar ik ben ervan overtuigd dat het je bedoeling was om een steen in de poel te werpen om reacties te bekomen waar je kon op inspelen. Zo in de zin van " De overheid schiet mensen dood die goede bedoelingen hadden" of " het politieapparraat treedt repressief op " of "schieten om te doden ".
Trouwens je ganse berichtgeving houdt geen steek . Student of niet, hij was een risiko voor zijn omgeving. De ordehanhavers reageerden ook in die zin. Ze werden opgeroepen, begaven zich naar de plaats van het delict, schatten de omstandigheden in en manen aan tot een compromis. Het slachtoffer gaat er niet op in. Veiligheid voor de omstaanders eerst, eigen veiligheid op de tweede pllaats. En dan beslissen over leven of dood. Doe het maar.
Ik ben misscien niet parijdig wegens mjn carriére en het feit dat ik een zoon en een dochter in politiedienst heb, maar mijn kinderen zijn geen berekende moordenaars.
Of bedoelde je iets anders met het openen van dit topic ?
No hard feelings, maar ik ben ervan overtuigd dat het je bedoeling was om een steen in de poel te werpen om reacties te bekomen waar je kon op inspelen. Zo in de zin van " De overheid schiet mensen dood die goede bedoelingen hadden" of " het politieapparraat treedt repressief op " of "schieten om te doden ".
Trouwens je ganse berichtgeving houdt geen steek . Student of niet, hij was een risiko voor zijn omgeving. De ordehanhavers reageerden ook in die zin. Ze werden opgeroepen, begaven zich naar de plaats van het delict, schatten de omstandigheden in en manen aan tot een compromis. Het slachtoffer gaat er niet op in. Veiligheid voor de omstaanders eerst, eigen veiligheid op de tweede pllaats. En dan beslissen over leven of dood. Doe het maar.
Ik ben misscien niet parijdig wegens mjn carriére en het feit dat ik een zoon en een dochter in politiedienst heb, maar mijn kinderen zijn geen berekende moordenaars.
Of bedoelde je iets anders met het openen van dit topic ?
- Ruimteaapje
- Lid
Ik post gewoon een bericht in "actueel" dat verband houdt met WO2. Als ik verder bedoelingen had dan gaf ik mijn mening wel en was ik de discussie aangegaan (zoals op een ander forum). Dus aub geen insinuaties en voorbarige conclusies.
Ter verduidelijking: het is niet "mijn" berichtgeving. Don't shoot the messenger (pun intended)
Ter verduidelijking: het is niet "mijn" berichtgeving. Don't shoot the messenger (pun intended)
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Tja vervelend voorval, maargoed moet je je wapen maar gelijk neerleggen..
Never Back Down
- JimK
- Lid
- Contacteer:
Als ik een wo2 gerelateerd nieuws item tegen kom plaats ik deze ook in actueel. Niet met rare bedoelingen/uitlokking of iets dergelijks.LEO schreef:Of bedoelde je iets anders met het openen van dit topic ?
- Rick de G.
- Lid
Alles is wel zo gezegd, stom van de jongen om zijn wapen op de agenten te richten.
Over het aantal kogels: Er wordt niet precies afgesproken wie vuurt, iedereen vuurt één kogel af, wellicht vandaar het aantal.
Over het aantal kogels: Er wordt niet precies afgesproken wie vuurt, iedereen vuurt één kogel af, wellicht vandaar het aantal.
Grenadier Markus Schenk
-
- Lid
- Contacteer:
iedereen mag in Amerika een wapen hebben maar een uniform dragen enzo is verboden ?
wat een zever
trouwens Amerikanen zijn cowboys zowel op militiar vlak als bij politie.
wat een zever
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Waar staat er vermeld dat hij een kostuum droeg die verboden is?Mohnke schreef:iedereen mag in Amerika een wapen hebben maar een uniform dragen enzo is verboden ?
wat een zever

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
-
- Lid
Waar haal jij dat onderstreepte vandaan? Is het niet gewoon dom om een wapen echt of niet op een agent te richten?Mohnke schreef:iedereen mag in Amerika een wapen hebben maar een uniform dragen enzo is verboden ?
wat een zever
Ok sniper snoop was even iets sneller.
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
De Amerikaanse wapenwet is op verschillende punten trouwens strenger dan de Belgische....Mohnke schreef:iedereen mag in Amerika een wapen .
29th Let's Go!!!!!
- Petrikov
- Lid
Sinds kort mogen leraren in Texas met een wapen voor de klas les geven.johan willaert schreef:De Amerikaanse wapenwet is op verschillende punten trouwens strenger dan de Belgische....Mohnke schreef:iedereen mag in Amerika een wapen .
Dat zie ik niet in Belgie gebeuren, Zo zot zijn ze er nou ook weer niet

its better to die on your feet, then live on your knees
-
- Lid
Daarom stond er ook, op verschillende punten.Petrikov schreef:Sinds kort mogen leraren in Texas met een wapen voor de klas les geven.johan willaert schreef:De Amerikaanse wapenwet is op verschillende punten trouwens strenger dan de Belgische....Mohnke schreef:iedereen mag in Amerika een wapen .
Dat zie ik niet in Belgie gebeuren, Zo zot zijn ze er nou ook weer niet
(\_/)
(o.o)
(o.o)