30 april=> Zelfmoord Adolf Hitler
-
- Lid
30 april=> Zelfmoord Adolf Hitler
Hallo, graag zou ik eens weten wat jullie meningen zijn over deze, toch wel historisch belangrijke dag.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Hitler zie ik als de gevaarlijkste man van de 20ste eeuw, die verantwoordelijk was voor de dood van vele miljoenen. Over zijn zelfmoord denk ik dus hetzelfde als Roel.
Waar wil je eigenlijk heen met deze discussie?
Waar wil je eigenlijk heen met deze discussie?
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Als je onze mening vraagt, dan mogen we jouw mening ook weten?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Als jij een enigzins confronterende en sterk afwijkende mening hebt, dien je die te verantwoorden, anders moet je bepaalde beweringen niet doen.Waarheidwo2 schreef:Tuurlijk, iedereen mag mn mening weten, maar ik wil wel niet zoals vorige keer in een discussie van 4,5 bladzijden vervallen waarin ik mijn mening moet verantwoorden.Proos schreef:Als je onze mening vraagt, dan mogen we jouw mening ook weten?
-
- Lid
- Contacteer:
Ongeveer half 3 in de middag op 30 april.Waarheidwo2 schreef:Ik dacht tussen vijf en zes uur, maar kan iemand dat bevestigen?
Bron: http://www.go2war2.nl/artikel/673/28
In "Berlijn De ondergang" van Antony Beevor wordt de tijd van 15:15 genoemd als het tijdstip waarop Hitlers lijfknecht Linge, Hitler dood aantrof in zijn kamer.
Laatst gewijzigd door KevinP op 29 apr 2004, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Even resumerend: jij vraagt naar onze mening, maar we mogen niet naar de jouwe vragen, omdat je bang bent dat je deze niet kunt verantwoorden?Waarheidwo2 schreef:Tuurlijk, iedereen mag mn mening weten, maar ik wil wel niet zoals vorige keer in een discussie van 4,5 bladzijden vervallen waarin ik mijn mening moet verantwoorden.Proos schreef:Als je onze mening vraagt, dan mogen we jouw mening ook weten?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Dus op koninginnedag kunnen we ook meteen de dood van Hitler vieren
Eigenlijk goed dat ie doodging in de oorlog al, anders had Duitsland misschien echt tot de laatste man gevochten. Maar goed dat Donitz vrede zocht wie weet wat anders de geolgen zouden zijn geweest.
Waarheidwo2, nu wil ik weleens jou mening gewoon horen hierover. In het topic over de verjaardag van de Fuhrer draaide je ook al de hele tijd om de vraag voor jou mening heen. Nu wil ik 't wel eens horen: Wat is jou mening ten opzichte van Hitler, het nazisme en de rassenideologieen?
Opvallend trouwens dat de topicstarter zelf zijn mening niet geeft.

Eigenlijk goed dat ie doodging in de oorlog al, anders had Duitsland misschien echt tot de laatste man gevochten. Maar goed dat Donitz vrede zocht wie weet wat anders de geolgen zouden zijn geweest.
Waarheidwo2, nu wil ik weleens jou mening gewoon horen hierover. In het topic over de verjaardag van de Fuhrer draaide je ook al de hele tijd om de vraag voor jou mening heen. Nu wil ik 't wel eens horen: Wat is jou mening ten opzichte van Hitler, het nazisme en de rassenideologieen?
Opvallend trouwens dat de topicstarter zelf zijn mening niet geeft.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Brianlinden
- Lid
- Lord_Vetinari
- Lid
Um, je draait de boel wel een beetje om, hoor.LHek schreef:Eigenlijk goed dat ie doodging in de oorlog al, anders had Duitsland misschien echt tot de laatste man gevochten. Maar goed dat Donitz vrede zocht wie weet wat anders de geolgen zouden zijn geweest.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity