Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Adolf Hitler gedroeg zich als een varken aan tafel. Bovendien leed hij aan flatulentie (winderigheid) door de enorme hoeveelheden cake die hij binnenspeelde. Dat blijkft uit een nooit eerder vrijgegeven rapport.
Volgens de documenten, die na meer dan 60 jaar in een huis in Groot-Brittannië gevonden zijn, had de Duitse dictator afschuwelijke tafelmanieren. Hij at "op een snelle en mechanische manier" en zat constant op zijn nagels te bijten. Hij had ook veel last van winderigheid. Dat kwam omdat hij een zwak had voor cake.
Niet zo vreemd hoor, het is niet raar dat we tegenwoordig nog documenten tegenkomen die vernietigd hadden moeten worden, mogelijk dat een soldaat deze documenten in hande kreeg en heeft meegenomen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Of het authentiek is of niet weet ik niet... Kan best natuurlijk!
Wel vind ik het altijd een beetje lullig dat men dit soort dingen ''expres'' onder de aandacht brengt om iemand dan op zo'n lullige manier af te kraken. Beetje kinderachtig vind ik het wel...
Hij zal vast niet de enige geweest zijn in die tijd, 1940 is lang geleden en de huidige ''beschaving'' was nog wat minder ontwikkeld. Ik wil niet weten hoe de gemiddelde boer zich destijds gedroeg...
Kugelblitz schreef:Of het authentiek is of niet weet ik niet... Kan best natuurlijk!
Wel vind ik het altijd een beetje lullig dat men dit soort dingen ''expres'' onder de aandacht brengt om iemand dan op zo'n lullige manier af te kraken. Beetje kinderachtig vind ik het wel...
Hij zal vast niet de enige geweest zijn in die tijd, 1940 is lang geleden en de huidige ''beschaving'' was nog wat minder ontwikkeld. Ik wil niet weten hoe de gemiddelde boer zich destijds gedroeg...
Groeten, Kugelblitz!
Hallo,
Bedenk je wel dat deze man de grootste schoft was uit heel de wereldgeschiedenis...
En dan mag je deze verschrikkelijke man niet af kraken?
Van mij mag iedereen Hitler afkraken, maar er zijn nog wel een paar kandidaten voor de titel "grootste schoft in de wereldgeschiedenis."
Pol Pot
Stalin
Don Carlos (de zoon van Philips II van Spanje)
Cesar Borgia
Reynauld de Chatillon
Attila de Hun
Romeins Keizer Commodus
Romeins Keizer Caligula
zijn een paar namen, zomaar voor de vuist weg. En dan heb ik nog niet eens moeite genomen om de vrouwen na te gaan ....
Ik weet trouwens niet of deze figuren ook aan winderigheid leden.
Laatst gewijzigd door Moengoman op 20 feb 2009, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.