interessant

In de Westhoek (Bezoek Wikipedia voor de betekenis van de Westhoek.) ga je bommen mogen vreten. Met andere woorden, wil je bommen vinden, kom naar de Westhoek. Er liggen meer bommen in de Westhoek, dan in Nederland (Figuurlijk, alhoewel letterlijk het ook kan zijn). Ook al heeft België een minder strenge wapenwet dan Nederland, wet op metaal detectoren zijn iets strenger dan die van Nederland.$hifty schreef:westhoek? ga je bommen mogen vreten? probeer het nog eens in A.B.N. aub
Moet je inderdaad niet doen! Maar ik zeg liever zelf opgraven met een schop dan zelf naar boven ploegen met uw tractor...............wat dagelijks gebeurd. Dus zij willen hun leven niet riskeren aan deze tuig maar zijn verplicht (anders draait hun zaak niet goed), dus doe het zelf niet.n2 schreef:Ja ik kan op mijn metaaldetector ook zien hoe groot het is, hoe diep het licht en wat voor een materiaal het is.
Toen we zagen dat het een bom was hebben we eigenlijk meteen de politie gebeld, je moet zelf nooit zo'n ding uitgraven.
Ik vind liever een mooie helm of bajonet dan dat plofspul![]()
We keken er wel vanop dat ik het in diverse kranten en op TV kwam
$hifty schreef:Ja ik kan het wel begrijpen dat je dat liever niet doet, maar mij lijkt het ontiegelijk gaaf dat wel, en nu zullen jullie allemaal denken: hij is roekeloos en gek, en ja dat ben ik misschien wel... maar als dat ding knalt terwijl je aan het graven bent zul je er weinig van merken.
verder vind ik ook liever een mooie helm, maar er zijn weinig plekken meer in ons kikkerlandje waar je die nog vindt.
Een veel wijzer man zei eens: Met zo'n instelling blijf je zwak zinnig..$hifty schreef:als je te veel nadenkt wordt je gekeen wijs man zei ooit: hoe kan je sterven zonder waarlijk geleefd te hebben...