Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als iemand nog intresse of plannen heeft om een echt museum te beginnen en echte bijzondere grote museum stukken aan tekopen
Dan kan ie hier terecht
Duurt even om de link te laden, het gaat hiet ook om echte grote museum stukken en nog veel meer
Er zitten gave geweren bij, een Vickers en een handje vol met STEN`s.
De kleuren keuze`s van de wagens vind ik niet zo mooi...
En volgens mij is al eerder een hoop te koop gezet uit dat museum, maar een Flak 88 staat wel leuk in de tuin
Ach, die website heeft ook mijn interesse. Gekocht heb ik er nog niets maar dat zal niet zo lang meer zo blijven. Er zitten vaak verdomd leuke wapens bij.
pistole38 schreef:Die site houdt regelmatig erg leuke veilingen.
Heeft er iemand ervaring met het bieden hier?
@racefiets: Goed opgemerkt
Ik heb hier al twee keer iets gekocht, echt zeer te spreken over de afhandeling. De omschrijvingen die bij de items staan kloppen exact, en als je meer wilt weten zijn ze ook zeer correct via de telefoon/ mail
Updaten zij deze site regelmatig en vermelden ze indien het geval is of het product repro is ? Want dan ben ik wel van plan er iets te kopen, je vind er reeds gezegd mooie spullen tegen de normaal gesproken waarde zodus.
A single spark of courage, can ignite the fires of hope