Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ubbink1995 schreef:Heb je nog spullen uit de tweedewereld oorlog, maar weet je niet hoeveel het waard is zet je reactie er bij en ik en mijn museum zoeken het op!!
Wat is de opzet van deze taxatie actie?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Ik hoef enkel Ebay en de veilingen van Hermann Historica in het oog te houden en ik weet wat de potentiële verkoopwaarde van mijn collectie is....
Daarnaast weet ik uit ondervinding dat zogezegde professionele schattingen ALTIJD veel te laag zijn.... En dat geldt zeker niet alleen voor militaria...
ubbink1995 schreef:Heb je nog spullen uit de tweedewereld oorlog, maar weet je niet hoeveel het waard is zet je reactie er bij en ik en mijn museum zoeken het op!!
ok en wie ben je en wat is jouw museum???
Gaat weer nergens over...maar ok laten we het eens testen door wat spullen te posten jongens? Kijken hoe goed hij is? LOL
Ik vind dit ook niks, daarnaast staat het ook nog eens in het verkeerde forumonderdeel...
Wellicht behulpzaam bedoeld, maar we hebben hier geen behoefte aan taxaties, aangezien dit forum zelf voldoende kennis bezit om de waarde van items te bepalen.
Geen posts meer in dit topic, totdat het gesloten wordt door een andere moderator!