Ja natuurlijk, maar ik denk dat er bij het vlaams blok veel meer achter zit, waar mensen niet meteen aan denken (de dommerikken althans)antwerpx schreef:Giel schreef:en daarom doeen ze dat (vind ik) zeer sluw, met affiches op te hangen van "eigen volk eerst", "minder immigratie, meer Vlaanderen", "GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN", door die affiches gaan mensen denken van : "mmm waarom niet proberen, ze lijken wel mooie voorstellen te hebben, en die vreemdelingen op het einde van men straat kan ik toch niet af", dus wat doen ze (zeker ook de oude mensen), laten we voor het Vlaams Blok stemmen.![]()
Doet niet elke partij dat? Veel beloftes maken en de populaire uithangen en er tijdens de regeringsperiode iets totaal anders van maken?
Extreem-rechts deelt gratis cd's uit
- Giel
- Lid
-
- Lid
Echt erg!!Dodo schreef:ze worden steeds brutalerMiesjel schreef:Smerige streek zeg, die kindjes kunnen amper zelf denken, en gaan gewoon gehersenspoeld worden... Het lijkt wel of het neonazi gebeuren de laatste tijd steeds erger wordt..
Die Cd´s zijn nog erger dan de muziek van Marco Borsato

(persoonlijke mening)
Nee echt een stel schooiers zijn het om jonge, invloedbare mensen dit spul te geven!
- Sjoerd
- Lid
Ook hier is de boodschap wel overgekomen. Als je nog door wilt praten over dit onderwerp kan je een topic openen in de Babbelbox of Discussiëren. Deze gaat dicht.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose