Volgens mij bepaal jij niet wat wel of niet fatsoenlijk is. En als het onfatsoenlijk zou zijn, waarom grijpt er dan geen mod in?D_Dutch schreef:Klopt maar dan kan je je wel een beetje fatsoenlijk uiten, politiek kan centraal staan maar je hoeft niet op een slinkse manier proberen bevolkingsgroepen af te kraken.platoz schreef:Maar mocht dat wel zo zijn, wat dan nog? Er zijn op dit forum maar al te veel topics waar de politiek centraal staat en leven we nog altijd in een vrij land waar we onze mening mogen uiten.
Niet gepast? Hmm. De Nazi's gaven de Joden zo ongeveer overal de schuld van, dat doe jij nu ook gedeeltelijk in de trant van "Door de Joden krijgen anderen niet eens de kans aan het woord te komen en worden de overige groepen uitgesloten, de Joden kruipen weer in hun slachtofferrol".platoz schreef:Vond de vergelijking met Joseph Goebbels alleen zo niet gepast, dat ik erom moest lachen.
Met andere woorden, je argument raakt kant nog wal. En als ik iets op slinkse wijze doe, noem dan man en paard, want van dit gebrabbel wordt niemand wijzer.
M.b.t. tot het tweede stuk: LOL? Nee klopt, ik geef Joden overal de schuld van. Van de Euro-crisis, van het opwarmen van de aarde, van de honger in Afrika, allemaal de schuld van de Joden!
Sorry hoor, ik weet niet wat jij er allemaal bij wilt halen, ik heb alleen maar op één aspect kritiek gegeven. Misschien moet je mijn eerste post in deze thread nog eens teruglezen, want blijkbaar heb je er niet veel van begrepen. Deze kul is wat jij er van maakt. Ik zeg alleen maar wat ik denk, wat mijn ervaring is, en ben je het daar niet mee eens, jammer dan, even goede vrienden.