Bij velen inmiddels bekend dat op Marktplaats een oplichter actief is. Teake Visser uit Dokkum is ook slachtoffer geworden hiervan. Ik ben een maat van hem.
Hij heeft waarschuwings advertenties geplaatst op MP en krijgt erg veel tips over deze en andere oplichters. Heel veel mensen zijn bedonderd en opgelicht door dezelfde persoon die een Duitse camo helm M40 SD aanbied, zie foto s. Deze foto s zijn illegaal van e-bay.com gehaald waar de desbetreffende Duitse camo helm te koop word aangeboden.
Onze vraag is aan de forum leden, wie kent de persoon die verantwoordelijk is voor deze oplichting en kan ons meer over deze persoon vertellen ? Wij willen graag bewijzen kunnen tonen welke persoon hier achter zit. Wie kent deze oplichter of heeft andere bruikbare tips ? Deze dader moet gepakt worden ! Indien u informatie heeft over deze zaak u mag Teake Visser mailen hierover : t.a.visser@knid.nl
Onze hartelijke dank.
Vincent de Jong / Teake Visser

MODBREAK:
Ik heb de afbeelding waarop de persoonsgegevens van de adverteerder te zien zijn verwijdert. Dit is in strijd met de forumregels, ik begrijp dat het vervelend is dat niet getoond kan worden maar helaas is dat niet anders.