Heeft dit te maken met de partij van Schroder en diezelfde partij tijdens de oorlog? Met andere woorden zou een andere partij dit ook doen?Schöder volgend jaar naar Rusland voor herdenking WOII
Uitgegeven: 07-09-2004 18:38:00
De Duitse bondskanselier Gerhard Schröder heeft een uitnodiging van de Russische president Vladimir Poetin aangenomen om op 9 mei volgend jaar in Moskou de plechtigheden rond de 60e verjaardag van het einde van de Tweede Wereldoorlog bij te wonen. Een regeringswoordvoerder heeft dat vrijdag bevestigd.
Schröder sprak donderdag met Poetin. Hij was begin juni als eerste Duitse bondskanselier bij de herdenking van geallieerde invasie in Normandië. Op 1 augustus gaat hij naar Polen voor de herdenking van de opstand in het getto van Warschau.
(c) Novumnieuws
Schöder volgend jaar naar Rusland voor herdenking WOII
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Schöder volgend jaar naar Rusland voor herdenking WOII
- Sjoerd
- Lid
Het lijkt mij een goede zaak dat de Duitsers er eindelijk bij betrokken worden.
Door geen volken/landen buiten te sluiten laten we denk ik zien dat we echt van die oorlog geleerd hebben.
Door geen volken/landen buiten te sluiten laten we denk ik zien dat we echt van die oorlog geleerd hebben.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Op al de andere herdenkingen in verband met wo2 werd Duitsland tot voor kort buitengesloten. De eerste herdenking waarbij Duitsland werd uitgenodigd was de 60-jarige herdenking van Duitsland. Rusland heeft hierdoor ingezien dat men Duitsland hierdoor ook moet uitnodigen...
Groeten,
Jr.
Groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
ZENA
-
- Lid
Ik vermoed dat je de 60-jarige herdenkeing van de landing in Nomandië bedoelt. Daar was Schröder wel aanwezig.jr. schreef:Op al de andere herdenkingen in verband met wo2 werd Duitsland tot voor kort buitengesloten. De eerste herdenking waarbij Duitsland werd uitgenodigd was de 60-jarige herdenking van Duitsland. Rusland heeft hierdoor ingezien dat men Duitsland hierdoor ook moet uitnodigen...
Groeten,
Jr.

- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad van Normandie. Ik zat met mijn gedachten in de wolken.

779arien schreef:Ik vermoed dat je de 60-jarige herdenkeing van de landing in Nomandië bedoelt. Daar was Schröder wel aanwezig.jr. schreef:Op al de andere herdenkingen in verband met wo2 werd Duitsland tot voor kort buitengesloten. De eerste herdenking waarbij Duitsland werd uitgenodigd was de 60-jarige herdenking van Duitsland. Rusland heeft hierdoor ingezien dat men Duitsland hierdoor ook moet uitnodigen...
Groeten,
Jr.
ZENA
ZENA
- Sjoerd
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Verliefd op mijn mannequins en verzameling... De techniek om een verzameling uit te breiden...

Sjoerd schreef:Hmm, woonplaats 'heaven on Earth', met je hoofd in de wolken...
Junior is verliefd???
ZENA
ZENA
- Dodo
- Lid
dat was een geintje toch?jr. schreef:Verliefd op mijn mannequins en verzameling... De techniek om een verzameling uit te breiden...
Junior is verliefd???

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Contacteer:
Uiteraard zitten ze niet mee aan tafel met Valentijn of Kerstmis! Ik hou gewoon veel van mijn verzameling!

Dodo schreef:dat was een geintje toch?jr. schreef:Verliefd op mijn mannequins en verzameling... De techniek om een verzameling uit te breiden...
Junior is verliefd???![]()
ZENA
ZENA
-
- Lid
Zal me trouwens benieuwen wat de reactie is van de Russische burgers, die hebben toch erg moeten onder de Duitsers (en natuurlijk ook onder Satlin maar dat is weer wat anders)
Ik denk dat het wel een hele goede zaak is dat de Duitsers erbij betrokken worden. Wat dat betreft ben ik het met Sjoerd eens:
Ik denk dat het wel een hele goede zaak is dat de Duitsers erbij betrokken worden. Wat dat betreft ben ik het met Sjoerd eens:
Sjoerd schreef:Het lijkt mij een goede zaak dat de Duitsers er eindelijk bij betrokken worden.