Granaten

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Granaten

Bericht door Dodo »

GRANATEN - Op het strand van Delfzijl zijn dinsdag tweede oude granaten aangetroffen. De explosieven zijn Duitse brisantgranaten, afkomstig uit de Tweede Wereldoorlog. Meer bommen op het strand worden niet uitgesloten.
ik ook even tussendoor Roel's post mania.

Bron: Spits.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Bij ons bij de school zijn ook eens twee brisant-granaten gevonden, onmiddellijk geruimd door de EOD. Moest wel de hele school ontruimd worden... maar we hadden wel een lekker daggie vrij.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Thomhasj schreef:Bij ons bij de school zijn ook eens twee brisant-granaten gevonden, onmiddellijk geruimd door de EOD. Moest wel de hele school ontruimd worden... maar we hadden wel een lekker daggie vrij.
dat is nou mooi nieuws!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Gvd waarom vinden ze dat bij ons niet :P
Ik zie het al voor me : School ontploft door WOII explosieven :mrgreen:
War is something human...
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ruben schreef:Gvd waarom vinden ze dat bij ons niet :P
Ik zie het al voor me : School ontploft door WOII explosieven :mrgreen:
En dan dit jaar niet meer af kunnen maken, een jaar langer op school zitten, en pas een jaar later kunnen gaan werken om geld te verdienen voor de/het voertuig(en) dat/die jij hebben wilt..?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Miesjel schreef:
Ruben schreef:Gvd waarom vinden ze dat bij ons niet :P
Ik zie het al voor me : School ontploft door WOII explosieven :mrgreen:
En dan dit jaar niet meer af kunnen maken, een jaar langer op school zitten, en pas een jaar later kunnen gaan werken om geld te verdienen voor de/het voertuig(en) dat/die jij hebben wilt..?
dat is geen noodzakelijk scenario. Meestal worden er van die bakken neergezet, maken ze volledige scholen van. Toilet en verwarming etc.

Hebben ze eerder bij een school gedaan, in Maarn.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie