WO2 forum in het nieuws.
-
- Lid
WO2 forum in het nieuws.
http://nos.nl/artikel/614493-zyklon-bbl ... -euro.html
Apart stukje, helaas wat negatief weer over verzamelaars.
Apart stukje, helaas wat negatief weer over verzamelaars.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Pat-ton
- Lid
Re: WO2 forum in het nieuws.
Lijkt er op dat er iemand van het forum contact heeft gezocht met nos. (ahum nsb??)
Die zijn er echt niet zelf achter gekomen weer erg kortzichtig allemaal heb er maar een woord voor ZIELIG
Ik citeer.
Het blik stond te koop op wo2forum.nl, waar allerlei WO II-parafernalia worden gezocht en aangeboden.
Zelfs dit is compleet onzin het is een heel klein deel van het forum nou nou wat een grote verkoop site is dit zeg . Weer echt geen huiswerk gedaan daar bij de nos maar ja dat zijn we gewent
Die zijn er echt niet zelf achter gekomen weer erg kortzichtig allemaal heb er maar een woord voor ZIELIG
Ik citeer.
Het blik stond te koop op wo2forum.nl, waar allerlei WO II-parafernalia worden gezocht en aangeboden.
Zelfs dit is compleet onzin het is een heel klein deel van het forum nou nou wat een grote verkoop site is dit zeg . Weer echt geen huiswerk gedaan daar bij de nos maar ja dat zijn we gewent
- MrExeo
- Lid
Jammer dat de pers er met een ander oog op kijkt.
Ze zouden beter iets zinnigs doen.
Ze zouden beter iets zinnigs doen.
- platoz
- Lid
Pfff...., ZO bijzonder is dit toch ook weer niet?
Hoeveel van die oude blikken heb ik wel niet voorbij zien komen op WAF in de loop der jaren?
Wereldvreemde mensen op de redactie bij de NOS....
Hoeveel van die oude blikken heb ik wel niet voorbij zien komen op WAF in de loop der jaren?
Wereldvreemde mensen op de redactie bij de NOS....
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
- stekker
- Lid
Blijkt maar eens te meer hoe verhalen/nieuwsverslaggeving geschreven wordt zonder de verdere achtergronden en feiten te onderzoeken.
Zeker is het met geschreven taal oppassen geblazen hoe je de dingen formuleert,
het is immers de toon die het wijsje maakt.
Zeker is het met geschreven taal oppassen geblazen hoe je de dingen formuleert,
het is immers de toon die het wijsje maakt.
- Blastmaster1972
- Lid
Typisch voor de huidige generatie "journalisten"...
Waarheid & feiten zijn van geen tel, alleen "sensatiewaarde" telt.
En wat is er sensationeler dan een stelletje halve gare "Nazi memorabilia verzamelaars" die hun blikken "Zyklon B" verhandelen...
Zielig. En moesten ze dan nog een beetje moeite doen om onze taal nog wat te bewaren... maar nee... tegenwoordig lees je zelfs in de krant een repo over een tento van bovos en repros...
Mvg,
Jos
Waarheid & feiten zijn van geen tel, alleen "sensatiewaarde" telt.
En wat is er sensationeler dan een stelletje halve gare "Nazi memorabilia verzamelaars" die hun blikken "Zyklon B" verhandelen...
Zielig. En moesten ze dan nog een beetje moeite doen om onze taal nog wat te bewaren... maar nee... tegenwoordig lees je zelfs in de krant een repo over een tento van bovos en repros...
Mvg,
Jos
Prepare for the unknown by studying how others in the past have coped with the unforseeable and the unpredictable. George S. Patton
- Charly1975
- Lid
Ik verwacht eigenlijk toch ook wel een verklaring hier op de site zelf door de beheerder cq team van moderatoren omtrent deze kwestie. (Of staat ie al elders?)
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
Die hadden een verklaring gegeven waarom het verkocht mocht worden in het verkoop topic. Die is helaas verdwenen maar wat voor een verklaring verwacht je nog
- Charly1975
- Lid
Was dat een reactie op dit forum of de reactie naar de NOS? Als die reactie op dit forum heeft gestaan en inmiddels verwijderd is dan heb ik dat gemist. Indien de verklaring alleen naar de NOS is gegaan lijkt het mij vrij logisch dat diezelfde verklaring hier op dit forum wordt geplaatst.wvd schreef:Die hadden een verklaring gegeven waarom het verkocht mocht worden in het verkoop topic. Die is helaas verdwenen maar wat voor een verklaring verwacht je nog
Maar ik begrijp uit de reactie dat de verklaring van de beheerders in het topic heeft gestaan die inmiddels is verwijderd.
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- Jasper J
- Lid
ik zag trouwens bij de forum statistieken dat op 21-02-2014 om 16:48 er 580bezoekers waren zou dat iets met het Nos bericht te maken hebben ?
Aude Audenda
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 107 keer
- Ontvangen: 77 keer
In het oude bericht stond inderdaad de beweegredenen van het beheer, maar het is wel handig als ze hier nu ook zouden reageren voor de duidelijkheid. Geen reactie nu roept immers alleen maar vragen op.
-
- Lid
Het beste is dan even een Pb richting beheer mijn inziens, er is mij al het een en ander uitgelegd via Pb en dat was het handigst.
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 107 keer
- Ontvangen: 77 keer
Mij waren de beweegredenen al duidelijk, maar het gaat me meer om de overige leden
-
- Lid
Zoals ze bij ons zouden zeggen;
Ge het toch een hollandse mond
Als je wilt weten stuur je even een Pb kost voor iedereen evenveel moeite lijkt me.
Ge het toch een hollandse mond
Als je wilt weten stuur je even een Pb kost voor iedereen evenveel moeite lijkt me.