Een bij het grote publiek nog onbekend aspect van Hitler's persoonlijkheid werd onlangs belicht in een reportage van National Geographic Channel:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/gesch ... -junk.html
Hitler was een junk
Re: Hitler was een junk
In 2005 werd dit al in Der Spiegel vermeld. Ik heb volgens mij die documentaire al een paar jaar geleden gezien op National Geographic. Deze zender heeft de vervelende gewoonte om zaken als: Nieuw, pas ondekt, pas vrijgegeven e.d. te presenteren terwijl ze het vaak genoeg zelf al (soms jaren) eerder hebben uitgezonden.
Ook hun: "nieuwe kleuren" beelden. Nieuw is dat ze recent zijn ingekleurd!
Hun nieuw is vaak oude wijn in nieuwe zakken.
Maar voor degenen die zich pas in de materie storten zal het nieuw zijn.
Ook hun: "nieuwe kleuren" beelden. Nieuw is dat ze recent zijn ingekleurd!

Hun nieuw is vaak oude wijn in nieuwe zakken.

Maar voor degenen die zich pas in de materie storten zal het nieuw zijn.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
- platoz
- Lid
Wat Jim zegt klopt helemaal.... niets nieuws hier onder de zon.
Het programma "Nazi Mega Structures" op National Geographic Channel vind ik persoonlijk veel interessanter om naar te kijken (zijn overigens ook herhalingen).
Het programma "Nazi Mega Structures" op National Geographic Channel vind ik persoonlijk veel interessanter om naar te kijken (zijn overigens ook herhalingen).
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
- Der Blitz
- Lid
die serie's zijn indd heel interessant, ook over de wapens is interessant, neem nu bv de aflevering van peenemunde. de v2 basis. bijzonder leerijk.
groeten
groeten
Wir müssen zurück zu unseren traditionen